2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سریال دوباره زندگی من چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال دوباره زندگی من چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

همه اطلاعاتی را که برای تماشای سریال کره ای دوباره زندگی من لازم است بدانید، می توانید در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -شاهد حلاج- یکی از سریال های جذاب و جدید کره ای سریال دوباره زندگی من است که هم در خود آن کشور و هم در کشورهای دیگر مخطبان زیادی پیدا کرده است. معرفی این مجموعه را در ادامه مطالعه کنید.

عکسی از سریال دوباره زندگی من

خلاصه داستان سریال دوباره زندگی من

داستان سریال دوباره زندگی من درباره مردی به نام  کیم هی وو  است. او که در دوران نوجوانی دانش آموزی ضعیف بود بعد از چند سال بالاخره وادر دانشگاه شد و در رشته حقوق به تحصیل پرداخت. او تصمیم می گیرد درباره یک سیاستمدار فاسد به نام جو ته سئوپ تحقیق کند اما توسط این فرد کشته و جنازه اش به دریا انداخته می شود البته این پایان ماجرا نیست چون کیم هی وو فرصت دوباره ای پیدا می کند تا به زندگی بازگردد. او در زندگی دوباره ای که به دست آورده برخی اشتباهات گذشته اش را جبران می کند و در تلاش است تا از جو ته انتقام بگیرد. او خودش را به این مرد ثروتمند نزدیک می کند تا فرصت برای انجام کار را داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای پنت هاوس: جنگ در زندگی

 

تعداد قسمت های سریال دوباره زندگی من

سریال کره ای دوباره زندگی من تولید سال 2022 است که فیلمنامه آن بر اساس یک مجموعه رمان نوشته و در 16 قسمت ساخته شده است. این سریال توانسته نظر مخاطبان و منتقدان را جلب کند.

عکسی از سریال دوباره زندگی من

بازیگران سریال دوباره زندگی من

در این سریال لی جونکی، کیم جی اون، لی کیونگ یانگ و جونگ سانگ هون بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.