2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی چند قسمت است + خلاصه داستان

سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی چند قسمت است + خلاصه داستان

تعداد فصل ها و قسمت های سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی، خلاصه داستان این مجموعه کره ای و همچنین بازیگران آن را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی یکی ازسریال های مطرح کره ای است که مخاطبان زیادی پیدا کرده است. این مجموعه که تولید سال 2020 است در شبکه نمایش خانگی ایران نیز منتشر شده است.

عکسی از سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی

خلاصه داستان سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی

به نوشته پلازا داستان سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی درباره خانواده‌های ثروتمندی است که در کاخ هرا زندگی می‌کنند و فرزندانشان در بنیاد هنری چئونگ‌ها درس می‌خوانند. شیم سوریون زن ثروتمندی است که گذشته دردناکی را پشت سر گذاشته و به همراه  همسر تاجرش جو دان-ته در پنت هاوس کاخ هرا زندگی می‌کند. سوریون بعدها متوجه می‌شود که جو دان-ته مسائل مهمی را از او مخفی کرده است.

 

همچنین اوه یون‌هی مادری تنها است که به همراه دخترش به-رونا در یکی از محله‌های سئول زندگی‌ می‌کند. او باوجود تمام پاپوش‌ها و آزار و اذیت‌هایی که از جانب دیگران نسبت به خودش و رونا می‌بیند تلاش می‌کند تا بهترین زندگی را برای دخترش فراهم کند و او را به اهدافش برساند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سریال پیش بینی عشق و آب و هوا

 

چئون سوجین فرد ثروتمند و مغروری که معروف به سوپرانو است سعی دارد تا بنیاد چئونگ‌های پدرش که از معتبرترین مدارس خصوصی کره جنوبی است را اداره کند. او به طور اتفاقی با اوه یونهی همکلاسی دوران دبیرستانش که خصومتی قدیمی داشتند دیدار می‌کند و ماجراهایی بین آن‌ها بوجود می‌آید.

 

تمام شخصیت‌های داستان با جاه‌طلبی عمیق خود برای فرزندانشان هرکاری می‌کنند. با این وجود تمام زندگی آن‌ها به‌خاطر دختر جوانی به نام مین سول-آه که در شب جشن یک سالگی کاخ هرا کشته می‌شود از هم می‌پاشد. پس از آن واقعه ساکنین کاخ هرا سعی می‌کنند تا حقیقت کشته شدن مین سول-آه در کاخ هرا را پنهان کنند، اما همه‌چیز به میل آن‌ها پیش نخواهد رفت.

 

از سویی درست در زمانی که شیم سو ریون گمان می‌کند بالاخره می‌تواند خوشبخت باشد، لوگان لی و اوه هو ریون در مقابل چشمانش می‌میرند.

عکسی از سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی

تعداد فصل ها و قسمت های سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی

سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی در سه فصل ساخته شده است و فصل اول آن 21 قسمت دارد. فصل دوم این سریال کره ای 13 قسمت و فصل سوم آن 14 قسمت است.

 

بازیگران سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی

کیم سو-یئون، یو-جین کیم، کی-جون اوم، جونگ-هون یون، ایون-کیونگ شین، تائه-گیو بونگ، جو-هی یون و هان جی-هیون در سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آرزو 1402/10/07
چئون سوجین سرطان میگیره و تازه یون هی هم سول آه رو نمیکشه و اون یون هی قسمت آخر میره زندان.........❤
ناشناس 1402/10/07
واقعا یونهی سول آه رو کشته
ناشناس 1402/04/29
کسی که به جای سوریون مرد نای تو بود . مادر واقعی یه سوک اون. سوکیونگ دختر سوریون عه
نرگس 1402/03/21
بچه ها کسی می دانه قسمتی رونا و دختر چئون مسابقه می دهند کدام رونا نمی میره فصل سوم فکر کنم سوک هون با به رونا می ازدواج
ففف 1402/03/18
سه فصلههههههه خیلی زیاده چرا تموم نمیشه، یکی بگه اخر فصل سه چی میشه ؟؟
ناشناس 1402/02/15
فعلا فصل یک رو تموم میکنم. سریال قشنگیه.
ناشناس 1402/01/22
قاتل واقعی مین سول آه کی هست؟
ناشناس 1402/01/21
الان شیم سوریون مرده یا اون یکی خواهره
ناشناس 1402/01/21
اوه یون هی مین سول اه رو کشت
ناشناس 1402/01/19
ورونا وشیم سو ریون هردو زنده اند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.