2024/05/11
۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
معرفی سریال نیمه شب در پرا پالاس، تعداد قسمت ها، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی سریال نیمه شب در پرا پالاس، تعداد قسمت ها، خلاصه داستان و بازیگران

اگر قصد دارید سریال نیمه شب در پرا پالاس را که از جمله مجموعه های جذاب ترکیه ای است تماشا کنید بد نیست اطلاعاتی را که در این مطلب آمده است، بررسی کنید.

دوات آنلاین -سریال نیمه شب در پرا پالاس یکی از سریال های مطرح ترکیه ای در سال 2022 است که امرا شاهین آن را کارگردانی کرده است. جزییات کامل درباره این مجموعه را که وارد شبکه نمایش خانگی ایران شده است، در ادامه بخوانید.

عکسی از سریال نیمه شب در پرا پالاس

خلاصه داستان سریال نیمه شب در پرا پالاس

سریال نیمه شب در پرا پالاس درباره یک روزنامه نگار  به نام اسرا است که به هتل تاریخی در استانبول می رود. او وارد گذشته می شود و در برابر دسیسه ای قرار می گیرد که می تواند روی سرنوشت کشورش تاثیر بگذارد بنابراین باید در برابر آن مقاومت کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال ترکیه ای عمق

 

سریال نیمه شب در پرا پالاس چند قسمت است

این سریال ترکیه ای که از طریق شبکه نتفلیکس پخش شد در 8 قسمت ساخته شده است البته خبرهایی از احتمال ساخت فصل دوم آن هم به گوش می رسد.

عکسی از سریال نیمه شب در پرا پالاس

بازیگران سریال نیمه شب در پرا پالاس

در سریال نیمه شب در پرا پالاس بازیگرانی چون هازال کایا، تنسو بیجر، صلاح الدین پاشالی، جیمز چالمرز و یاسمین شلوسکی بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.