2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
تعرض به دختر جوان در باغ

تعرض به دختر جوان در باغ

پسر جوان به اتهام تجاوز یک بار به اعدام محکوم اما این رای نقض شده بود.

دوات آنلاین -پسر جوان که متهم به آزار شیطانی دختری در یک باغ در شهریار است، بعد از نقض حکم اعدامش برای دومین‌بار پای میز محاکمه قرار گرفت.

 

به گزارش جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از دو سال قبل و هم‌زمان با شکایت دختر جوانی آغاز شد. او در تحقیقات گفت: همراه دو نفر از دوستانم و دو پسر برای تفریح به باغی در شهریار رفتیم که ساعتی بعد مرد جوانی به نام فریبرز که دوست صاحب باغ بود نیز به ما اضافه شد. او مرا با تهدید و زور به دستشویی باغ برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

 

با تایید گفته‌های این دختر توسط دیگر افراد حاضر در باغ و گزارش پزشکی قانونی درباره آزار او‌، ماموران، مرد جوان را دستگیر کردند. فریبرز در ابتدا به آزار این دختر اعتراف کرد اما در ادامه منکر آن شد.

 

او پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران حکم اعدام گرفت که با اعتراض به حکم مجازاتش‌، قضات دیوان عالی کشور آن را نقض کرده و برای رسیدگی دوباره به شعبه دهم دادگاه بازگرداندند.  در این جلسه فریبرز دوباره منکر اتهامش شد و گفت: من زن و بچه دارم و مرتکب تعرض نشدم. پس از دستگیری هم تحت فشار بازجویی اعتراف کردم. اشتباه بزرگ من این بود که به آن باغ رفتم. این دختر و دوستانش قضد اخاذی از من را دارند، به همین دلیل این ادعای دروغ را مطرح کرده‌اند.

 

پس از دفاعیات متهم و وکیل‌مدافعش‌، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.