2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
آیا حضور هومن یارمحمدی در عصر جدید برنامه ریزی شده بود

آیا حضور هومن یارمحمدی در عصر جدید برنامه ریزی شده بود

اتفاق غیرمنتظره و بی سابقه در عصر جدید و راه یافتن هومن یارمحمدی به مرحله بعد سوالاتی را پیش آورده است.

دوات آنلاین -مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید با اتفاقی غیرمنتظره همراه شد؛ اتفاقی که پیش از این هرگز رخ نداده بود. هومن یارمحمدی که به عنوان تماشاچی در این برنامه حضور یافته بود، روی صحنه رت و آنچنان زیبا خواند که احسان علیخانی او را با رای خودش به مرحله بعد فرستاد اما آیا این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده بود؟

 

تماشاچیان در عصر جدید

تا پیش از این تماشاچیان در برنامه عصر جدید فقط مواقعی در روند کار مشارکت می کردند که شرکت کننده ای با دو چراغ سفید و دو چراغ قرمز مواجه می شد. البته در برخی مواقع خانواده یا نزدیکان شرکت کنندگان که در جمع حضور داشتند نیز به روی صحنه فراخوانده می شدند اما تاکنون سابقه نداشت فردی از میان تماشاچیان روی صحنه برود و برنامه ای اجرا کند. بنابراین هومن یارمحمدی اولین فردی است که توانست به این شیوه هنرش را در عصر جدید نشان بدهد.

هومن یارمحمدی اتفاقی غیرمنتظره را در عصر جدید رقم زد

رای طلایی احسان علیخانی

فصل اول عصر جدید امتیازی با عنوان زنگ طلایی نداشت و این عنوان در فصل دوم اضافه شد. در این فصل غیر از 4 دارو احسان علیخانی هم اجازه داشت یک بار این زنگ را به صدا دربیاورد. در فصل سوم علیخانی این حق را از خودش گرفت و قرار بود فقط 4 داور امکان استفاده از چنین امتیازی را داشته باشند.

 

علیخانی وقتی صدای هومن یارمحمدی را شنید و اجرای او را دید تصمیم گرفت قانون را زیر پا بگذارد و این در حالی است که با انجام چنین کاری تعداد شرکت کنندگان فصل دوم به هم ریخت و در گروه بندی ها یک گروه شرکت کننده اضافه خواهد داشت.

 

فرضیه برنامه ریزی قبلی

قائل شدن دو استنثنای بزرگ برای یارمحمدی فرضیه برنامه ریزی شده بودن این ماجرا را مطرح می کند. هومن خواننده بسیار خوب و توانایی است اما نمی توان انکار کرد که راه یافتن او به مرحله دوم عصر جدید آن هم بدون ثبت نام، راستی آزمایی و مراحل معمول دیگر بسیار تعجب برانگیز است. البته واقعا این احتمال نیز وجود دارد که یارمحمدی آن روز به صورت اتفاقی در عصر جدید حاضر شده بود، علیخاتی اتفاقی درباره آمار بالای متقاضیان شرکت در رشته خوانندگی صحبت کرد و باز هم همه وقایع به صورت اتفاقی رخ داد.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/02/08
بهترین صدای که بعد اجرا خیابانی یه نفر من رو مغلوب خودش کرد هر چند خواننده خوانندگی در کشور ما اعلایقی می‌باشد و بخاطر یه چراغ قرمز که داور حتی از موزیک سرش باز نمیشود ایشان را از ادامه راه باز داشت
ناشناس 1401/02/28
حتی اگر این اتفاق برنامه ریزی شده باشد معرفی چنین صدای دلنشینی که سالهاست نشنیده بودیم ارزش چنین کاری راداشت او واقعا کار تمیزی اجرا کرد وبه کاری که کرد مسلط بود چه خوب میشد یکی از این اهنگسازها او را همراهی میکردند تا بتواند برای همه مردم ایران بخواند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.