2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
شوهرم مرا طعمه مردان پولدار می کرد

شوهرم مرا طعمه مردان پولدار می کرد

همسرم مرا طعمه افراد پولدار قرار می داد و زمانی که من سوار خودروی آنها می شدم راه ما را سد می کرد و از افراد فریب خورده اخاذی می کرد.

دوات آنلاین -تحقیقات از زنی که مدعی است با تهدیدهای شوهرش مجبور به اخاذی از مردان پولدار شده است، جریان دارد.

 

به نوشته جوان، چندی قبل مردی در تهران به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی همسر جوانش شکایت کرد. وی گفت: دو سال قبل با همسرم مهراوه ازدواج کردیم و پس از آن هم هر دو سرایدار خانه ای در یکی از خیابان های شمال تهران شدیم. چند روز قبل همسرم برای خرید از خانه بیرون رفت و ناپدید شد. ابتدا فکر کردم خانه مادرش یا دوستانش رفته است، اما هر چقدر دنبالش گشتیم فایده ای نداشت و ردی از او پیدا نکردیم و الان نگرانیم برای او حادثه ای پیش آمده باشد.

 

با طرح شکایت پرونده به دستور قاضی حبیب الله صادقی باز پرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

راز زن ناپدید شده

مأموران پلیس تحقیقات گسترده ای را برای یافتن زن جوان آغاز کردند، اما به نتیجه ای نرسیدند تا اینکه دو روز قبل شاکی به ماموران پلیس خبر داد همسرش با مادرش قرار ملاقات گذاشته است.

 

بدین ترتیب ماموران همراه شاکی به محل قرار رفتند و در یافتند زن جوان که شوهرش مدعی است گم شده است از خانه اش فرار کرده و در این مدت همراه زن دیگری زندگی می کرده است.

 

زن جوان که برای تحقیق به دادسرای امور جنایی رفته بود در ادعایی گفت: زندگی خوبی داشتم تا اینکه مدتی قبل شوهرم از من خواست طعمه افراد پولدار شوم و از آنها اخاذی کنم. او مرا طعمه افراد پولدار قرار می داد و زمانی که من سوار خودروی آنها می شدم راه ما را سد می کرد و از افراد فریب خورده اخاذی می کرد. از رفتارهای شوهرم خسته شده بودم و دوست نداشتم به این کار ادامه دهد، اما او مرا تهدید کرد که از ترس فرار کردم و به خانه زنی که در اینستاگرام با او آشنا شده بودم پناه بردم

 

وی ادامه داد: من نگران مادرم بودم که با او تلفنی حرف زدم و قرار ملاقات گذاشتم که او هم به شوهرم موضوع را گفته بود.

 

تحقیقات بیشتر در این باره جریان دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.