2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طعمه کردن همسر برای اخاذی از مردان پولدار

طعمه کردن همسر برای اخاذی از مردان پولدار

زن سارق: شوهرم و دوستش افراد پولدار را شناسایی می کردند و پس از اینکه مدتی آنها را زیر نظر می گرفتیم در فرصت مناسب من به عنوان طعمه در مسیرشان قرار می گرفته و نقشه سرقت را جرا می کردم.

دوات آنلاین-مردی که برای اخاذی از مردان پولدار همسرش را طعمه کرده بود بازداشت شد.

 

به گزارش روزنامه جوان، چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و از زن و دو مرد ناشناس به اتهام سرقت شکایت کرد.

 

شاکی که یکی از طلافروشان معروف تهران است در توضیح ماجرا گفت: من طلافروشی و کارگاه طلاسازی بزرگی در بازار دارم. مدتی قبل در حالی که هوا تاریک بود با خودروی هیوندای شاسی بلندم در یکی از خیابان های شمالی تهران در حال رانندگی بودم که زن جوانی برایم دست تکان داد و از من خواست او را تا جایی برسانم. خودروام را متوقف و زن جوان را سوار کردم که در میانه راه او سر صحبت را باز کرد و درباره شغل من سؤال کرد، وقتی به او گفتم که طلافروش و طلاساز هستم مدعی شد که وضع مالی خوبی دارد و مدیر آرایشگاه زنانه ای در شمال تهران است و از من خواست برای او سرویس جواهرنشانی درست کنم.

 

شاکی ادامه داد: همین موضوع باعث شد که ما دو نفر مدتی به صورت تلفنی با هم ارتباط داشته باشیم تا اینکه ساعتی قبل برای دیدن مجموعه سرویس های جواهرنشان به خانه ام آمد و من هم پس از اینکه دو لیوان نوشیدنی و چایی برای پذیرایی روی میز گذاشتم به سراغ گاوصندوقم رفتم و با تعدادی از سرویس های جواهر نشان پیش او برگشتم. در حالی که او سرویس ها را تماشا می کرد من هم یکی از لیوان های چایی را خوردم که دقایقی بعد احساس سرگیجه کردم و ثانیه هایی بعد متوجه شدم دو مرد جوان بالای سرم ایستاده اند یکی از آنها مدعی بود که شوهر زن جوان است و دیگری هم مدعی بود که برادرش است و بعد مرا به بهانه اینکه من با زن جوان ارتباط دارم به شدت کتک زدند و شکنجه کردند و در ادامه هم تمام سرویس های طلا و اموال گرانقیمتم را سرقت و از خانه ام فرار کردند.

 

طرح شکایت مشابه مرد برج ساز

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران با شکایت مشابه دیگری روبه رو شدند که از سوی مرد برج سازی در اداره پلیس مطرح شده بود، بررسی های مأموران نشان داد مرد برج ساز هم مثل مرد طلافروش به همان شیوه در دام زن جوان گرفتار شده و بدین ترتیب اموالش را از دست داده است.

 

شاکی به مأموران گفت: با خودروی بنزم در حال رانندگی در یکی از خیابان های شمال تهران بودم که زن جوانی دست تکان داد و از من خواست او را به مقصدی برسانم. از آنجایی که هوا تاریک و خیابان خلوت بود او را سوار کردم تا به مقصدش برسانم. او در میانه راه سر صحبت را با من باز کرد و وقتی فهمید برج ساز هستم از من خواست آپارتمانی برای او بخرم و من هم قبول کردم تا اینکه روز حادثه به خانه ام آمد و با نوشیدنی که خودم برای او آورده بودم مرا مسموم کرد. لحظاتی بعد دو مرد ناشناس وارد خانه ام شدند و در حالی که توان مقابله با آنها را نداشتم مرا کتک زدند و تمامی پول ها و اموال قیمتی ام را سرقت کردند.

 

بازداشت زن جوان

بدین ترتیب مأموران پس از مواجه شدن با دومین شکایت تحقیقات فنی خود را برای شناسایی متهمان آغاز کردند تا اینکه در نهایت زن جوان را شناسایی و او را بازداشت کردند.

 

زن جوان در بازجویی های ابتدایی منکر سرقت شد اما وقتی با شاکیان روبه رو شد به جرم خود اعتراف کرد. متهم گفت: یکسال قبل در فضای مجازی با مرد جوانی به نام اردشیر آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و من هم عاشق او شدم به همین خاطر او به خواستگاری ام آمد، پدر و مادرم مخالف ازدواج ما بودند و می گفتند که اردشیر خلافکار است و کار درست حسابی ندارد اما من عاشق او بودم و در نهایت با او ازدواج کردم. وقتی وارد خانه او شدم تازه فهمیدم او خلافکار سابقه داری است که بارها به زندان رفته است.

 

چند ماهی از ازدواج ما نگذشته بود که شوهرم و یکی از دوستان نزدیکش به نام فرزاد پیشنهاد دادند که من طعمه افراد پولدار شوم و به این شیوه دست به سرقت بزنیم. آنها مرا فریب دادند و مدعی بودند که افراد پولدار به خاطر حفظ آبرویشان شکایت نمی کنند و من هم قبول کردم تا طعمه شوم و از این طریق پولدار شویم.

 

وی ادامه داد: ابتدا شوهرم و دوستش افراد پولدار را شناسایی می کردند و پس از اینکه مدتی آنها را زیر نظر می گرفتیم در فرصت مناسب من به عنوان طعمه در مسیرشان قرار می گرفته و نقشه سرقت را گام به گام اجرا می کردم.

 

پس از اعتراف متهم، مأموران اردشیر را هم دستگیر کردند. وی نیز در بازجویی ها به جرم خود با همدستی همسرش و فرزاد اعتراف کرد.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این پرونده مأموران در تلاشند تا همدست فراری این باند را دستگیر کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.