2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
طعمه قرار دادن همسر برای اخاذی از مردان پولدار

طعمه قرار دادن همسر برای اخاذی از مردان پولدار

این مرد که با ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد از طعمه‌هایش فیلم سیاه تهیه می‌کرد.

دوات آنلاین-مرد شیشه‌ای که با طعمه قرار دادن همسرش  از مردان هوسران فیلم سیاه تهیه می‌کرد در جریان آخرین اخاذی اش دستگیر شد.

 

به گزارش جام جم ،شامگاه  29  خرداد امسال ، مرد جوان وقتی گوشی  تلفن همراهش را پاسخ داد ،دوستش  از او خواست برای نجات جان وی   گوشی آیفون بخرد و همراه 20 میلیون تومان به  محله شهران در غرب تهران بیاید. مرد جوان  پول و گوشی را تهیه کرد وخود را به کلانتری  کن رساند و  با بازگو کردن ماجرا برای نجات دوستش  کمک خواست. ماموران  همراه او به محل  قرار با آدم‌رباها رفتندکه  یکی از آنها به نام فرهاد در آنجا بازداشت شد.او به آدم ربایی اعتراف کرد.با حضور ماموران در مخفیگاه متهمان، آنها بازداشت وگروگان نجات پیدا کرد.

 

با تحقیق از شاکی معلوم شد  او در خیابان با زنی با نام شیوا دوست شده و تلفنی با او در ارتباط بود. روز حادثه با دعوت شیوا به خانه او در غرب تهران آمده و در دام اعضای این باند گرفتار شده بود. متهمان قصد داشتند طی چند مرحله سه میلیارد تومان از او اخاذی کنند که ماجرا لو رفت و دستگیر شدند. اعضای این باند همچنین از شاکی فیلم سیاه گرفته بودند تا نتواند شکایت کند.

 

این در حالی بود که فرهاد 32 ساله متهم پرونده مدعی بودچون این مرد برای زنش  مزاحمت ایجادکرده، به قصد تنبیه او رابه گروگان گرفته بودند. دوستش هم این ادعا را تأیید کرد اما زمانی که همسر فرهاد دستگیر شد اظهار کرد: هفت سال پیش ازدواج کردم و یک بچه داریم .همسرم به شیشه و الکل اعتیاد دارد و مرا مجبور می‌کرد به عنوان طعمه در مسیر مردان پولدار قرار بگیرم تا بتواند از آنها اخاذی کند.او تهدید کرده بود اگر با او همکاری نکنم، آبرویم را نزد خانواده ام می برد. در این مدت چند مرد را به خانه کشانده و شوهرم اخاذی می کرد.

 

تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی طعمه‌های این زوج ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.