2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
داوری ها در فصل سوم عصر جدید چگونه است

داوری ها در فصل سوم عصر جدید چگونه است

ژاله صامتی چگونه داوری می کند؟ عملکرد امین حیایی در فصل سوم عصر جدید چطور است؟ رای های کارن همایونفر و دکتر مجید اسماعیلی چقدر درست است؟

دوات آنلاین -هر وقت پخش عصر جدید شروع می شود بحث درباره داوری ها و رای های سفید و قرمز هم بالا می گیرد. خیلی ها شروع به انتقاد می کنند. بعضی ها درخصوص اجرایی خاص نظری متفاوت با داوران دارند و برخی نیز آرا را مطابق نظر و سلیقه خود می دانند. در فصل سوم عصر جدید نیز چنین اتفاقی درباره ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی رخ داده است.

امین حیایی داور محبوب عصر جدید

امین حیایی، داور همیشه محبوب

امین حیایی محبوب ترین داور عصر جدید در سه فصل گذشته و البته تنها فردی است که برای سومین بار متوالی پشت چراغ های سفید  و قرمز نشسته و به صحنه این مسابقه استعدادیابی خیره می شود. او محبوب است. خودش قبلا گفته بود با وجود شهرت و محبوبیت قبلی عصر جدید در بالا رفتن محبوبیتش بسیار تثیر گذاشته است.

 

حیایی روش خاصی برای رای دادن دارد. به نظر می رسد او در ابتدای کار برای همه اجراها چراغ سفید را در نظر می گیرد و منتظر می ماند تا اگر شرکت کننده دچار خطایی نشد بی تردید رای مثبت بدهد. در واقع حیایی اصل را بر توانایی افراد می گذارد و فقط وقتی رای منفی می دهد که اشتباه و خطایی در کار شرکت کننده ببینید.

 

دلیل دیگر محبوبیت حیایی شوخی های به موقع او است و البته از آن مهمتر همراه شدنش با شرکت کنندگان. او هر از گاهی روی صحنه می رود و با حرکتی خاص همه ما را غافلگیر می کند.

ژاله صامتی داور فصل سوم عصر جدید

ژاله صامتی و یک حاشیه

رای ژاله صامتی درباره یکی از خوانندگان فصل سوم غیر جدید که چوپانی روستایی بود و همچنین نظری که او درباره این شرکت کننده داد باعث ایجاد حواشی شد و به نظر می رسد بعد از آن موضع گیری های منفی نسبت به او شدت گرفته است. بعضی ها صامتی را به رای دادن سلیقه ای متهم می کنند البته این نوع رای دادن نمی تواند اتهام محسوب شود چون طبیعی است که هر داوری حتی من و شما اگر پشت آن میز بنشینیم بنا به سلیقه و متر و معیارهای خود رای می دهیم.

 

صامتی بازیگر بسیار کاربلدی است؛ هنرمندی توانا که نظیرش را کم دیده ایم. بنابراین انتخاب شدن او برای داوری در فصل سوم عصر جدید اتفاقی درست و مثبت است اما اینکه رای های او را نپسندیم تا حد زیادی به سلیقه خود ما هم مربوط است.

کارن همایونفر داور فصل سوم عصر جدید

کارن همایونفر؛ داور سخت گیر

کارن همایونفر از همان ابتدا تکلیفش را با همه روشن کرد و گفت سختگیر است. در واقع باید این طور تصور کرد که کارن اصل را بر چراغ قرمز می گذارد مگر اینکه اتفاقی خاص در اجرا بیفتد و در آن صورت رای سفید را محکم و قاطعانه می دهد البته به قول خودش باز هم انتقادهایی را مطرح می کند. شاید او را بتوان شبیه آریا عظیمی نژاد دانست به ویژه آنجا که آریا می گفت فلان اجرا سلولی را در او تکان نداد.

 

همایونفر یکی از متبحرترین آهنگسازان ما است که موسیقی های او را بارها و بارها شنیده و از آنها لذت برده ایم. پس انتخاب شدن او برای داوری کاملا معقول و منطقی است و باز هم طبیعی است که ما خیلی جاها با او اختلاف نظر داشته باشیم و اتفاقا همین نظرات و سلایق متفاوت است که به برنامه ای مثل عصر جدید هیجان بیشتری می دهد.

مجید اسماعیلی داور فصل سوم عصر جدید

مجید اسماعیلی؛ منطقی و آرام

همه ما به نظرات گاه متفاوت و عجیب دکتر بشیر حسینی و البته به شوخی ها و جنبه و ظرفیت بالای او عادت کرده بودیم اما دکتر مجید اسناعیلی کمی متفاوت استو او ظاهرا زیاد اهل شوخی نیست اما مانند دکتر بشیر نکته سنج است و نگاه ظریف و دقیقی دارد. او شاید کم حاشیه ترین داور فصل سوم باشد و کمتر مورد انتقاد قرار گرفته باشد. او به واسطه تهیه کننده بودن و خدماتی که به پویانمایی ایران کرده فردی مناسب برای این صندلی است و باید دید در ادامه این برنامه چه خواهد کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.