2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
معرفی و نقد فیلم سگ بند؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی و نقد فیلم سگ بند؛ خلاصه داستان و بازیگران

موضوع فیلم سگ بند چیست؟ کدام بازیگران در آن بازی کرده اند؟

دوات آنلاین -فیلم سگ بند، فیلمی کمدی - اجتماعی است که مهران احمدی آن را کارگردانی کرده است. احمدی پیش از این فیلم مصادره را ساخته بود.

عکسی از فیلم سگ بند

خلاصه داستان فیلم سگ بند


اول از همه بد نیست بدانید سگ بند یکی از فن های کشتی پهلوانی است. در خلاصه داستان این فیلم نوشته شده هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

عکسی از فیلم سگ بند

بازیگران فیلم سگ بند


امیر جعفری، بهرام افشاری، مهران احمدی، سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت اله مهرآوران، سیامک صفری و امین فصیح در فیلم سگ بند بازی کرده اند.

عکسی از فیلم سگ بند

نقد فیلم سگ بند


مشرق نیوز در نقد فیلم سگ بند نوشت: ...کمدی بسیار غنی و خوش ریتمی که بدون افت کیفیت در ارائه محتوا، با پیام های بشدت تاثیر گذار،عاری از شوخی های جنسی و سیاسی است و مزیت قابل توجه فیلم اتکا بر یک درام کامل است که تا سکانس  پایانی از قصه گویی دست برنمی‌دارد. در حالیکه اغلب آثار کمدی ساخته شده در سال های اخیر فاقد درام هستند و از ساختاری قصه‌گو تبعیت نمی‌کنند. این اثر با چنین شاخصه هایی می تواند در جشنواره سی و هشتم فجر،به عنوان کمدی طراز حضور داشته باشد و الگویی مناسب برای ساخت فیلم های کمدی در سینمای ایران باشد.   

سگ‌بند بی وقفه تماشاگر را مشعوف خواهد کرد و در فضای افسرده و ابزورد کنونی، ریتم جشنواره فیلم فجر با چنین اثری شتاب بیشتری پیدا خواهد کرد.   حمایت از دومین اثر این فیلمساز توانمند، ضمن تعیین قواعد جدیدی برای احیای کمدی‌های عاری از آتراکسیون، می تواند موج محبوب کمدی‌های دهه شصت و هفتاد را احیا کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.