2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیوگرافی عایشه‌ گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای نقش آیلا در سریال ساخت ایران 3

بیوگرافی عایشه‌ گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای نقش آیلا در سریال ساخت ایران 3

عایشه‌ گل جوشکن را قبل از بازی در نقش آیلا در فصل سوم سریال ساخت ایران در فیلم کمدی دیگری نیز دیده بودیم. با زندگینامه این بازیگر ترکیه ای آشنا شوید.

دوات آنلاین -عایشه‌ گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای است که البته در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد. او علاوه بر کشور خودش با تولیدات ایرانی نیز همکاری می کند و بازی در نقش آیلا در سریال ساخت ایران 3 کار تازه او است. به همین بهانه بیوگرافی این بازیگر را مرور کرده ایم.

 

زندگی شخصی عایشه‌ گل جوشکون

عایشه‌ گل جوشکون متولد روز ۱۷ ژوئن ۱۹۸۵ است و اگرچه اصالتا متعلق به شهر ارزنجان است خودش در استانبول به دنیا آمد.

 

عایشه‌ گل در خانواده‌ای هنری متولد شد و پدرش در زمینه سازهای بادی نوازنده ای ماهر بود. خود عایشه گل نیز از بچگی سراغ موسیقی رفت البته او در دانشگاه در رشته مدیریت تجارت درس خواند. این انتخاب رشته به اصرار خانواده اش بود و عایشه گل در ادامه در بانکی خصوصی شروع به کار کرد اما یک روز که از دست رییس اش حسابی عصبانی بود ترانه ای نوشت و همان شروع کار او در عرصه ترانه سرایی بود.

عایشه‌ گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای نقش آیلا در سریال ساخت ایران 3

فعالیت هنری عایشه گل

عایشه گل در ادامه در کلاس های نوازندگی سازهای مختلف از جمله گیتار و پیانو شرکت کرد و بعد از مدتی به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد و علاوه بر ترانه سرایی خوانندگی نیز می کرد. او علاوه بر ترکی به زبان های فارسی، یونانی و اسپانیایی نیزخوانده است.

عایشه‌ گل جوشکن، بازیگر ترکیه ای نقش آیلا در سریال ساخت ایران 3

بازی در نقش آیلا در سریال ساخت ایران 3

عایشه‌ گل که قبلا در سال ۲۰۱۹ در  فیلم ایرانی مطرب نقش نازان را بازی کرده بود برای ایرانیان چهره ای شناخته شده است. او در ادامه فعالیت های هنری خود در سریال ساخت ایران 3 نیز بازی کرده و نقش آیلا را برعهده دارد، نقشی که می تواند به بیشتر شناخته شدن او در میان مخاطبان ایرانی کمک کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.