2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چی بپوشیم که جوان تر به نظر برسیم

چی بپوشیم که جوان تر به نظر برسیم

خانم ها با انتخاب درست لباس می توانند کاری کنند که سن شان کمتر نشان داده شود. روش این کار را اینجا یاد بگیرید.

دوات آنلاین -بعضی از خانم‌های امروزی برای این که سن‌شان کمتر از عدد واقعی‌اش به نظر بیاید، دست به هرکاری می‌زنند! از عمل‌ زیبایی گرفته تا تغییر در سبک لباس پوشیدن و آرایش‌های خاص از جمله کارهایی است که این خانم‌ها همه آن‌ها را امتحان کرده‌اند. در ادامه به معرفی چند تغییر در سبک لباس پوشیدن و استایل برای حضور در دورهمی‌های زنانه خواهیم پرداخت که سن شما را پایین‌تر خواهد آورد.

 

لباس ساده و بدون طرح برای زنان

خراسان نوشت: لباس‌های بدون طرح و ساده همیشه مناسب و به روز  هستند و امکان ندارد با پوشیدن آن‌ها به شما انگ دمده بودن زده شود اما این تنها فایده لباس‌های ساده نیست. در حقیقت این لباس‌ها سن شما را پایین خواهد آورد و شما را مثل یک جوان سرحال، پرانرژی‌تر نشان خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید: رنگ های لباس را چطور با هم ست کنیم

 

شلوار جذب برای جوان تر دیده شدن

شلوارهای چسب و جذب باعث می‌شود پاهای شما کشیده‌تر نشان داده شود. ضمن این که چربی‌های نواحی ران و پهلو را مخفی می‌کند و شما لاغرتر و کشیده‌تر دیده خواهید شد.

 

از کمربند استفاده کنید

استفاده از انواع کمربند، مرز کمر شما را مشخص خواهد کرد و با این کار شما قد بلندتر و جوان‌تر خواهید بود.

 

تاثیر عینک آفتابی

استفاده از عینک آفتابی شما را جوان تر و آراسته تر  نشان می‌دهد مخصوصا اگر از عینک آفتابی‌های گربه‌ای استفاده کنید. عینک آفتابی گربه‌ای می‌تواند مشکل افتادگی گوشه‌ چشم‌ها را حل کند و کاری کند که جوان‌تر به نظر برسید.

تیپ زنانه مناسب برای اینکه جوان تر به نظر برسید

رنگ روشن سن شما را کمتر نشان می دهد

ما اغلب تأثیر رنگ های روشن را دست کم می گیریم.  اضافه کردن یک لباس با رنگ روشن کافی است تا به تیپ شما حس و حال جوانی ببخشد. لباس‌های رنگ تیره و خنثی را کنار بگذارید و به استقبال رنگ‌های روشن و کمی جیغ‌تر بروید.

 

بدانید: شال و مانتو را چگونه با هم ست کنیم

 

شلوار جین برای جوان تر دیده شدن

شلوار جین از آن لباس‌هایی است که همیشه مد روز است و  البته خواهد بود. حتی یک پیراهن ساده و سفید می‌تواند به سرعت یک شلوار جین را به یک استایل شیک تبدیل کند.  امروزه انواع مختلفی شلوار جین  وجود دارد و شما می‌توانید تمام مدل‌ها را در استایل خود امتحان کنید.

 

اکسسوری را فراموش نکنید

استفاده از اکسسوری‌ها مثل گردنبند، دستبند، انگشتر، دستمال گردن و گوشواره‌های بزرگ می‌تواند سن شما را پایین بیاورد و استایل شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهد. با این اکسسوری‌ها شما امضای خودتان را در نحوه پوشش خواهید داشت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.