2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
رنگ های لباس را چطور با هم ست کنیم

رنگ های لباس را چطور با هم ست کنیم

چه رنگی را با چه رنگی بپوشیم؟ راهنمای کامل این سوال را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین - ست کردن رنگ لباس ها یکی از کارهای سخت است که خیلی ها این مهارت را ندارند و باعث می شود چنان که باید خوش تیپ و شیک به نظر نرسند. پس راهنمای کامل شناخت رنگ ها را در ادامه به نقل از خراسان بخوانید:

 

قرمز را با چه رنگی ست کنیم

رنگ قرمز یا سرخ یکی از رنگ‌های اصلی و جزو رنگ‌های گرم طبقه بندی می‌شود. قرمز رنگی است که برای توصیف آتش و خون به کار می‌رود و مکمل آن، رنگ سبز است. رنگ‌هایی که به قرمز نزدیک است شامل آلبالویی، آب نباتی، آجری، یاقوتی، شرابی، زرشکی، جگری و حنایی روشن است.

 

ست کردن با رنگ نارنجی

رنگ نارنجی یکی از رنگ‌های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می‌آید و جزو رنگ‌های گرم طبقه بندی می‌شود. نارنجی رنگی است که برای توصیف غروب خورشید و آتش به کار می‌رود و مکمل آن، رنگ آبی است. رنگ‌های نزدیک به نارنجی شامل عسلی، کدو حلوایی، برنز، آتشین، مرجانی، گوجه‌ای و  اکر است.

چه رنگ هایی را در لباس با هم ست کنیم

صورتی با چه رنگ هایی هماهنگ می شود

رنگ صورتی در واقع از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می‌آید و جزو رنگ‌های گرم محسوب می‌شود. رنگ صورتی برای توصیف گل رز به کار می‌رود و مکمل آن، رنگ سبز است. رنگ‌هایی که از صورتی گرفته می‌شوند عبارتند از گلی، هلویی، صورتی ایرانی، صورتی کم‌رنگ، سرخابی، کالباسی، صورتی چرک.

 

بیشتر بخوانید: چگونه کفش و لباس خود را با هم ست کنیم؟

 

لباس آبی را با چی بپوشیم

رنگ آبی یکی از رنگ‌های اصلی و جزو رنگ‌های سرد طبقه بندی می‌شود. آبی رنگ مورد علاقه همه مردم است و دربین کشورهای عربی طرفداران بسیاری دارد.رنگ های نزدیک به آبی شامل فیروزه‌ای، لاجوردی، نیلی، اقیانوسی، نیلی متالیک، آبی آسمانی، آبی کبود است. کبالت از رنگ‌هایی است که معمولا آن را با  این طیف رنگی اشتباه می‌گیریم.

 

ست کردن با رنگ زرد

‌‌‌زرد یکی از رنگ‌های اصلی در نقاشی و جزو رنگ‌های گرم طبقه بندی می‌شود. زرد رنگی است که برای توصیف روشنایی  و دوست داشتن به کار می‌رود و مکمل آن، رنگ بنفش ارغوانی است. لیمویی، خردلی، کرمی، شیری، ، طلایی، زرد خورشیدی و نخودی رنگ‌های طیف زرد هستند.

 

رنگ های مکمل خاکستری

رنگ طوسی یا خاکستری به هرگونه طیف از رنگ‌های میان سیاه و سفید گفته می‌شود. طوسی یا خاکستری یکی از رنگ‌های خنثی است و با هر رنگی ست می‌شود. دودی، نقره‌ای، سربی، صدفی، زغالی، فیلی و شنی از رنگ‌های نزدیک به خاکستری هستند.

 

سبز با چه رنگی جور در می آید

سبز، یکی از رنگ‌های اصلی و جزو رنگ‌های سرد طبقه بندی می‌شود. سبز پس از رنگ آبی به عنوان دومین رنگ پرطرفدار در جهان شناخته می‌شود که نشان دهنده طبیعت و تولد دوباره است. زیتونی، سبز دودی، نعناعی، شویدی ، سبز لجنی  و خزه‌ای را می‌توان از رنگ‌های طیف سبز دانست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.