2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل زهره فکور صبور + علت فوت

بیوگرافی کامل زهره فکور صبور + علت فوت

زهره فکور صبور روز 10 اسفند سال 1400 درگذشت. بیوگرافی این بازیگر را بخوانید.

دوات آنلاین -زهره فکور صبور بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون روز 10 اسفند فوت شد. برخی منابع خبری علت مرگ او را خودکشی اعلام کره اند.

بیوگرافی کامل زهره فکور صبور + علت فوت

بیوگرافی زهره فکور صبور

فکور صبور متولد اول فروردین سال 1357 بود. او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از سال 75 با بازی در سریال غبار نور وارد تلویزیون شد و در دو مجموعه آژانس دوستی و باغ کوچک بی بی گل نیز به یافای نقش پرداخت اما در سال 1377 با بازی در سریال روزگار جوانی به شهرت رسید.

 

او سپس در 24 سریال دیگر نیز بازی کرد که پایتخت 3، هر دو فصل دردسرهای عظیم، دلنوازانف مسافری از هند، کارآگاهان، ریحانه، کمکم کن و ... چند نمونه از کاهرای تلویزیونی او است. فکور صبور در سال های 97 و 98 در دو سریال دنگ و فنگ روزگار و کامیون نیز بازی کرد.

 

بازی در 7 فیلم تلویزیونی نیز در کارنامه هنری فکور صور دیده می شود. ضمن این که او در سال 1380 با بازی در فیلم بوی گل سرخ وارد سینما شد و در 6 فیلم دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت که آخرین آن ناک اوت به کارگردانی فرناز امینی تولید سال 1398 است.

بیوگرافی کامل زهره فکور صبور + علت فوت

فوت زهره فکور صبور

ایرنادرباره فوت این بازیگر نوشت: بنا بر ادعای رسانه‌ها، منابع کاملا آگاه گفته‌اند این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص ساعت ۸ شب سه شنبه 10 اسفند سال 1400 به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان موفق به نجات وی نشدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.