2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
انتقام‌گیری غیراخلاقی از همسر با انتشار عکس

انتقام‌گیری غیراخلاقی از همسر با انتشار عکس

متهم گفت به علت اختلافات خانوادگی اقدام به ایجاد این صفحه اینستاگرامی و بارگذاری و انتشار مطالب توهین‌آمیز در زیر تصاویر کرده است.

دوات آنلاین-رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت : مردی که باهدف انتقام‌گیری اقدام به تهیه و انتشار تصاویر نامتعارف از همسرش در فضای مجازی کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد .

 

سرگرد یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی به این پلیس و طرح شکایتی با این عنوان که  فردی با استفاده از نرم‌افزارهای موجود تصاویر شخصی وی را تغییر داده و با نوشتن مطالب و الفاظ نامناسب در زیر این تصاویر آنها را در یک صفحه اینستاگرامی منتشر کرده است ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: در بررسی اولیه توسط کارشناسان مشخص شد که تصاویر اصلی منتشرشده فقط در اختیار شاکیه بوده و احتمال اینکه متهم با وی در ارتباط باشد تقویت شد؛ در تحقیقات تخصصی، کارشناسان این پلیس متهم را که همسر شاکیه بود، شناسایی کردند.

 

سرگرد شاکری بیان داشت: پس از دستگیری همسر شاکیه ، در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه‌کننده قصد فریب پلیس را داشت، با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر لب به سخن گشود و به جرم خود اقرار کرد و گفت به علت اختلافات خانوادگی اقدام به ایجاد این صفحه اینستاگرامی و بارگذاری و انتشار مطالب توهین‌آمیز در زیر تصاویر کرده است.

 

این مقام انتظامی ضمن هشدار به کسانی که با آبرو و حیثیت دیگر کاربران بازی می‌کنند، بیان داشت: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاه‌برداران نادیده گرفته ‌شده و با سوءاستفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود، بنابراین هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.