2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
آشنایی با سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته

آشنایی با سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته

سهیلا گلستانی را پیش از بازی در سریال خودخواسته و ایفای نقش سارا در آثار زیادی دیده بودیم. بیوگرافی این هنرمند را بخوانید.

دوات آنلاین -سهیلا گلستانی از آن هنرمندانی است که در چندین شاخه هنری فعالیت دارد. هم بازیگر خوبی است. هم نویسنده و کارگردان است و هم طراحی صحنه می داند. او در سریال خودخواسته نقش سارا را برعهده دارد. به همین بهانه با بیوگرافی او بیشتر آشنا شوید.

سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته

شروع به کار سهیلا گلستانی

سهیلا گلستانی که متولد سال 1359 است در رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه درس خوانده و بازیگری را از سال 1385 با فیلم سنگ، کاغذ، قیچی آغاز کرده است. این فیلم به کارگردانی سعید سهیلی داستان زندگی جوانی به نام جهانگیر است که بر اثر توطئه‌ای زندانی می‌شود. او پس از آزادی تصمیم به انتقام می‌گیرد و همراه با دوستش و نامزد او دست به گروگانگیری می‌زند و…

 

گلستانی در تمام این سال ها در سینما و تلویزیون فعالیت داشته و فیلمی با نام دو را خودش نوشته و ساخته است. تهیه کنندگی این فیلم را که محصول سال 1393 است، پرویز پرستویی برعهده داشت.

سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته

سریال های سهیلا گلستانی

گلستانی کار در تلویزیون را با تله فیلم دماغ آغاز کرد و بعد از آن در سه سریال کیمیلی مهر، باغ بلو و وضعیت سفید به ایفای نقش پرداخت.

 

مجموعه وضعیت سفید تولید سال 1390 است که حمید نعمت الله آن را کارگردانی کرد و بسیار پربیننده شد. گلستانی بعد از این مجموعه دیگر در سریالی بازی نکرد تا این که با خودخواسته به تلوزیون بازگشت.

سهیلا گلستانی بازیگر نقش سارا در سریال خودخواسته

فیلم های سینمایی سهیلا گلستانی

گلستانی در سینما کارنامه پرباری دارد. او در سال 85 در فیلم نصم مال من، نصف مال تو بازی کرد و بعد از آن در سال 1387 به بازی در فیلم چهل سالگی پرداخت. در این فیلم به کارگردانی علیرضا رئیسیان فرهاد در آستانه چهل سالگی قرار دارد. او با همسرش - نگار- و دخترش زندگی می کند. روزی به او خبر می رسد که کورش کیان که زمانی قصد ازدواج با نگار را داشته، به ایران برمی گردد... لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن و مرحوم عزت الله انتظامی بازیگران دیگر این فیلم سینمایی بودند.

 

گلستانی در سال 92 بسیار پرکار بود و در 4 فیلم بازی کرد. مهمان داریم، شب بیرون، بیداری برای سه روز و همچنین فیلم امروز در این سال در کارنامه هنری این بانوی هنرمند ثبت شد.

 

بازی در کنار پرویز پرستویی و هومن سیدی در فیلم بوفالو در سال 93 از دیگر تجارب سینمایی گلستانی است. در این فیلم شکوفه و پیمان زوج جوانی هستند که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

 

فیلم گرگ بازی تولید سال 1396 از دیگر کارهای مطرح گلستانی است. در این فیلم چند دوست قدیمی یک شب در خانه‌ی موروثی یکی‌شان جمع می‌شوند. با ورود مهمانان تازه وارد به جمع ماجراهای عجیبی رخ می‌دهد...

 

 

سهیلا گلستانی علاوه بر آثار ذکر شده در دو سگ، چند کیلموتر دورتر، سیر و سرکه، راه طولانی و مانع بسته شدن در نشوید نیز بازی کرده است.

 

بازی در نقش سارا در سریال خودخواسته

سارا در سریال خودخواسته زنی جوان است که وکالت می کند. او و شوهرش امیر که نقش آن را محمد صدیق مهر برعهده دارد از شخصیت های اصلی این مجموعه طنز هستند و اتفاقات گوناگونی برای این زوج خوش قلب رخ می دهد.

 

سهیلا گلستانی با بازی در این نقش نشان داده در کارهای کمدی نیز بسیار توانا است و از عهده هر نقشی به خوبی بر می آید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.