2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
سارقان خشن جوان 24 ساله را کشتند

سارقان خشن جوان 24 ساله را کشتند

2 سارق که صورت‌های خود را پوشانده بودند به سمت پسر جوان هجوم بردند تا گوشی موبایلش را سرقت کنند. او اما مقاومت کرد و با دزدان درگیر شد تا این که ...

دوات آنلاین -عموی ٢٤ساله وقتی تصمیم گرفت برادرزاده ٨ساله‌اش را برای تفریح به پارک ببرد، گمان نمی‌کرد سرنوشت تلخی در انتظارش است. او در پارک هدف حمله 2سارق موبایل قاپ قرار گرفت و وقتی مقاومت کرد در جدال با آنها به قتل رسید.

 

به‌ نوشته روزنامه همشهری، شامگاه پنجشنبه به قاضی محمدرضا صاحب جمعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جوانی ٢٤ساله در جریان یک درگیری به‌قتل رسیده است. دقایقی از اعلام این گزارش می‌گذشت که تیم جنایی برای انجام تحقیقات راهی محل حادثه که پارکی در حوالی شرق تهران بود شدند.

 

درگیری با سارقان

بررسی‌ها حکایت از این داشت که قربانی حادثه در درگیری با سارقان به قتل رسیده است. آنطور که تحقیقات نشان می‌داد شب حادثه مقتول به‌همراه برادرزاده ٨ساله‌اش به پارک رفته بود. درحالی‌که پسر‌بچه در حال بازی بود ناگهان 2مرد جوان که صورت‌های خود را پوشانده بودند به سمت پسر جوان هجوم بردند تا گوشی موبایلش را سرقت کنند. او اما مقاومت کرد و با دزدان درگیر شد. اما مقاومت و درگیری مالباخته پایان دردناکی داشت و به قیمت جان پسر جوان تمام شد؛ چراکه دزدان خشن به هر قیمتی شده می‌خواستند نقشه سرقت خود را به سرانجام برسانند. در این شرایط بود که یکی از سارقان ناگهان با چاقو ضربه‌ای به قلب مالباخته زد و دیگری گوشی را قاپید و هر دو در یک‌چشم‌به‌هم‌زدن فرار کردند.

 

سپس افرادی که شاهد این صحنه هولناک بودند با اورژانس و پلیس تماس گرفتند که با حضور اورژانس جوان زخمی به بیمارستان انتقال یافت اما به‌رغم تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

 

در این شرایط جسد مقتول با دستور قاضی به پزشکی قانونی انتقال یافت و گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی و بازداشت سارقان موبایل قاپ آغاز کرده‌اند تا با توجه به سرنخ‌های موجود هرچه زودتر به فرار دزدان خشن پایان دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.