2024/05/02
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
سریال خودخواسته چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال خودخواسته چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه یک

سریال طنز خودخواسته در چند قسمت تولید است و چه ساعت هایی از شبکه یک پخش و تکرار می شود.

دوات آنلاین -سریال خودخواسته مجموعه ای طنز است که علیرضا بذر افشان آن را کارگردانی کرده است و از شبکه یک پخش می شود. تماشای این مجموعه اواقتا خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

 

موضوع سریال خودخواسته

سریال خودخواسته ردباره ماجرای جست و جوی گنج است. بخش کوتاهی از این مجموعه در دهه 20 می گذرد و بقیه آن مربوط به اکنون و دهه 90 است.

عکسی از سریال خودخواسته

تعداد قسمت های سریال خودخواسته

این سریال به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی در 30 قسمت ساخته شده است و ابتدا قرار بود بعد از ماه صفر پخش شود اما شرایط کرونایی باعث شد روند تولید آن کند پیش رود تا این که در نهایت آماده شد.

عکسی از سریال خودخواسته

ساعت پخش و تکرار

سریال خودخواسته هر شب حدود ساعت 10 و ربع از شبکه یک پخش می شود اما اگر خواستید تکرار آن را تماشا کنید می توانید برای ساعت های تکرار آن در ساعت های ۳ بامداد، ۹ صبح و 3 بعد از ظهر برنامه ریزی کنید.

عکسی از سریال خودخواسته

بازیگران سریال خودخواسته

ثریا قاسمی، علیرضا آرا، حسین پاکدل، باربد بابایی، سهیلا گلستانی، محمد صدیق‌مهر، محمد نادری، مرحوم عزت‌الله مهرآوران، رضا کریمی، اسماعیل محرابی، علیرضا استادی، ایمان صفا، پیام احمدی‌نیا، محیا دهقانی، پادینا کیانی، آتش تقی‌پور، بهزاد رحیم‌خانی، سعیده عرب، صبا گرگین‌پور در این مجموعه بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.