2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی بازیگران خارجی سریال خودخواسته

معرفی بازیگران خارجی سریال خودخواسته

سریال خودخواسته سه بازیگر خارجی دارد که نقش خود را به خوبی بازی کرده اند. با آنها آشنا شوید.

دوات آنلاین -سریال خودخواسته همان طور که می دانید مجموعه ای طنز است که داستان آن از گذشته شروع می شود و تا حال ادامه پیدا می کند. با بازیگران خارجی این سریال آشنا شوید.

 

بازیگران خارجی سریال خودخواسته کجایی هستند

جام جم نوشت سریال خودخواسته به تناسب قصه از حضور سه بازیگر سنگالی و نیجریه‌ای دعوت به همکاری کرده است که نقش زندانی‌های خارجی را در سریال بازی می‌کنند. هر سه، روز اولی است که سر صحنه می‌آیند. هر سه در اتاق گریم و لباس منتظر هستند تا نوبت به بازی آنها برسد. با آنها همکلام می‌شوم. خوشبختانه به فارسی تسلط دارند. گرچه با لهجه صحبت می‌کنند.

 

نام یکی از آنها عبدا... و دیگری ابراهیم و آخری که لهجه بیشتری دارد تامی عبدالکریم نام دارد. هر سه دانشجو هستند. تامی، دانشجوی معدن دانشگاه شهید بهشتی است. ابراهیم یا به قول خودش ابی، دانشجوی باستان‌شناسی همان دانشگاه است و عبدا... هم دانشجوی کارشناسی ارشد نفت و گاز از دانشگاه امیرکبیر است.

 

حرف های جالب بازیگران خارجی سریال خودخواسته

ابراهیم: ما در دانشگاه با هم آشنا شدیم و من و تامی بازیگری کردیم. اما عبدا... برای بار اول است که بازی می‌کند. من با رامبد جوان کار کرده‌ام اما اسم سریال یادم نیست. چند ماه پیش هم برای یک فیلم دزفول رفتیم که خیلی خوش گذشت.

 

تامی: من در سریال پژمان جمشیدی به کارگردانی سروش صحت بازی کردم. در سریال «ملکه گدایان» که فرزاد فرزین بازی کرده هم بودم. بقیه کارها را حضور ذهن ندارم. من در کشور خودم تئاتر بازی کرده‌ام که از شبکه نیجریه پخش شد.

 

عبدا...: ولی من اینجا شروع کردم و بازیگر نبودم. اما در ایران با برندهای خوبی مدلینگ کار می‌کنم. اما دوست دارم به کشور خودم بروم و بازیگری را ادامه بدهم.

 

ابراهیم: ما ایرانی‌ها را دوست داریم و دوستان زیادی هم در ایران داریم که بچه‌های خوبی هستند. خیلی با ما عکس می‌گیرند. اگر کمتر عکس بگیرند بیشتر دوست داریم. من غذاهای ایرانی را هم دوست دارم. بهترین غذای ایرانی قورمه سبزی است. من عاشقشم.

 

تامی: از وقتی آمدیم ایران از همان فرودگاه تا خانه همه با ما عکس گرفتند.

 

عبدا...: من امروز مجبور شدم قورمه سبزی بخورم. اصلا دوست ندارم. از بین غذاهای ایرانی مرغ را دوست دارم.

 

در پایان و موقع رفتن من از لوکیشن، ابراهیم جلو می‌آید و می‌گوید: خانم من می‌خواهم درباره باستان‌شناسی چیزی بگویم. من تصمیم گرفته‌ام برای کارشناسی ارشد همین رشته را بخوانم. چون خیلی علاقه دارم. البته نمی‌دانم در ایران خواهم ماند یا این‌که برمی‌گردم. اما فقط خواستم بگویم خیلی رشته خوبی است و من دوستش دارم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.