2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
نظرات مردمی درباره سریال برف بی صدا می بارد

نظرات مردمی درباره سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدا می بارد مجموعه ای با قسمت های زیاد است که توانسته نظر برخی مخاطبان را جلب کند و بعضی نیز انتقادهایی را به آن وارد می دانند.

دوات آنلاین -سریال برف بی صدا می بارد زندگی شخصیت هایش را گام به گام و مرحله به مرحله دنبال می کند و باید منتظر بمانیم تا ببینیم تا آخر چه اتفاقاتی رخ می دهد. در این میان نظرات مردمی که در صفحه رسمی این سریال نوشته شده نیز جالب توجه است.

 

دفاع از سریال برف بی صدا می بارد

این مجموعه تلویزیونی توانسته نظر برخی مخاطبان را جلب کند. داستان در چارچوب خودش پیش می رود. بازی ها قابل قبول است. وقایع منطقی است و ... حتی پرویز پرستویی نیز از این سریال تعریف کرده است.

 

یکی از مخاطبان برف بی صدا می بارد نوشته: همین که فضای گذشته ها و سنت ها رو نشون میدن واقعا هیجان انگیز خونه های قدیمی حوض لباس‌های قدیمی ماشینهای کلاسیک فضای جنگ بازار و کسبه بازار و حجره ها سفره های غذا و...

 

یکی دیگر از مخاطبان نوشته: بسیار عالی و جذاب هست دست عوامل درد نکنه.

 

مخاطب دیگری نیز نوشته: بازى خانم عبدالرزاقى و شكیبایى خیلى زیباست،باعث شده همه شخصیت نقش را درقالب بازیگر باور كنن

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

انتقاد از سیمین در سریال برف بی صدا می بارد

شخصیت سیمین در این سریال موجب انتقاد خیلی از مخاطبان شده تا جایی که یکی از آنها نوشته عقده های بیجایی در این دختر جمع شده است.

 

سیمین به خاطر حسادت هایی که دارد، مشکل و اختلافش با احمد و ... به سادگی فریب کیانی را خورده و بازیچه دست او شده است. برخی از تماشاگران برف بی صدا می بارد عقیده دارند بهتر است ارثیه پدری این خانواده فروخته و سهم سیمین داده شود تا او دیگران را اذیت نکند.

 

البته نباید فراموش کرد سیمین باوجود همه تصمیم گیری های نادرست و هیجانات غلطی که دارد فردی است که خیرخواه خواهران و برادر خردسالش است و به نظر می رسد باید به این شخصیت فرصت بیشتری داد تا واقعیت ها را دریابد و خودش را پیدا کند.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

کیانی، شخصیت منفور سریال برف بی صدا می بارد

قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشت که پوریا شکیبایی صرفا بازیگر نقش حبیب کیانی است و اهانت به او به خاطر نقشی که بازی کرده اصلا منطقی و قابل قبول نیست اما در هر صورت کیانی تاکنون شخصیت منفی سریال است، کسی که می خواهد انتقام پدرش را بگیرد و این در حالی است که حتی پدر خود او با کارهای حبیب موافق نیست.

 

حبیب در سریال برف بی صد می بارد تا به حال پر از سیاهی بوده و جز دسیسه چینی و خرابکاری چیزی از او ندیده ایم. او کارهایش را بر اساس انگیزه ای نادرست انجام می دهد و طبیعی است که عاقبت خوشی هم در انتظارش نیست ما عاقبت او چه خواهد شد؟ برخی مخطبان از احتمال ازدواج او با سیمین صحبت کرده اند.

عکسی از سریال برف بی صدا می بارد

انتقاد از تلخی و ریتم کند سریال

برخی مخاطبان سریال برف بی صدا می بارد به دو موضوع انتقاد دارند. یکی تلخ بودن این سریال است. البته طبیعی است که وقتی داستان زندگی اعضای یک خانواده در قسمت های طولانی روایت می شود داستان پر از تلخی و شیرینی خواهد بود و قطعا همه چیز بر مدار سختی نمی گذرد و باید منتظر روزها و لحظه های خوش هم باشیم.

 

نکته دیگر ریتم کند سریال است. یکی از مخاطبان نوشته: چرا باید برای یه داستان یه خطی صد قسمت ساخته بشه .سریال کند و خسته کننده است واقعا دلیل ساخت این سریال رو نمی فهمم. رفتارها همه تکراری هستش...

 

مخاطب دیگری نوشته:  سریال با ریتم کند پیش میره،اما زمانیکه به وسط وآخراش برسه بسیار تند وسریع میشه و سر تهش رو هم میارن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/10/06
عالی بودن کاشکی فصل سوم زود تر بخش بشه💜💜
کارن 1402/05/12
بنظرم دو احتمال در پارت سوم وجود دارد: احتمال اول اگر کیانی به کارهای غلط خود ادامه دهد یا گرفتار قانون میشود و یا دراثر حادثه ای ناگوار یا معلول میشود مثل پدرش یا کشته میشود حالت دوم یا تحت تاثیر صحبتهای هم بند زندانی خود و نصیحت های او از کارهای خود پشیمان میشود و کینه را کنار میءگذارد و تمام اموال مسروقه شرکت و پولهای سیمین و احمد سنائی را پس میدهد و با احمد آشتی میکند و به زندگی با سیمین باز میگردد
.. 1402/05/01
از نسرین اصلا خوشم نیومد
.. 1402/04/31
به نظرم نسبت به سریال‌های دیگه خیلی خوب بود از پوریا شکیبایی تو این فیلم خیلی خوشم اومد و واقعا بازی کردنش رو دوست داشتم و بهش میگم مرحبا
ایلار 1402/04/29
دوستان مگه شما به خاطر بازیگران که این فیلم رو میبینید شما باید از این فیلم یه عبرتی بگیرید نه بخاطر بازیگران شاید بازیگرا این ها رو دیدن و از پیام های شما ناراحت شدن متاسفم براتون کلان بازیگران عالی بودن فقط از نویسندگان و کارگردان بخاطر این فیلم تشکر میکنم و امیدوارم فصل سوم رو پخش کنید
.... 1402/04/29
داستان فیلم جالب بود. بازی آقای شکیبایی بنظرم عالی بود. ای کاش فصل سوم زودتر پخش شه. در پایان نوشتند ادامه دارد ای کاش ادامشو زودتر بسازن
آراز اریغ 1402/04/27
بهترین سریال این چند مدت که از شبکه آی فیلم دیدم ، با بازی متبحرانه پوریا شکیبایی و الیکا عبدالرزاقی و فریبا تخصص و مینا وحید و مریم شیرازی و مهسا طهماسبی و حاج احمد سنایی
ناشناس 1402/04/27
سلام من تازه امسال ۱۴۰۲ این سریالو دیدم برام جالب بود شبکه ای فیلم تا قسمت ۴۶ نشون داد ونوشت ادامه دارد ایا فصل دومش رو ساختن وادامه ذارد ؟
ناشناس 1402/04/26
به نظر من احمد و همسرش به ظاهر آدمهای خوبی هستن نسرین فضول هست ،دخالت زیادی میکنه، عقده ای هم هست ،دلش پر از کینه و نفرت ، قضاوت بی خودی میکنه ، پشت سر غیبت میکنه ، مقرور هم هست فکر میکنه خودش فقط درست میگه وخیلی دیگه ای از اخلاقهای غیر معقولی دیگر که آدم‌های خوب انجام نمیدن .
ناشناس 1402/04/26
جوری میرن رفسنجان وکرمان انگاری سر کوچشونه مخصوصا سیمین با اون شکمش 🙄

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.