2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی چند قسمت است؛ معرفی کامل

سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی چند قسمت است؛ معرفی کامل

تعداد قسمت ها، خلاصه داستان، اسامی بازیگران و جزییات دیگر درباره سریال ترکیه ای رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی را می توانید اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی از مجموعه های تاریخی ترکیه ای است که در این کشور پربیننده شد و دوبله فارسی آن در شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

 

خلاصه داستان سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی

این سریال داستان دوران پادشاهی ملکشاه یکم سلجوقی است و جزییاتی از آن دوران را روایت می کند. وقایع سیاسی، جنگ ها و ... همه در این مجموعه به نمایش درآمده است.

عکسی از سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی

تعداد قسمت های سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی که امره کونوک آن را کارگردانی کرده تولید سال 2021 است. این مجموعه ترکیه ای فقط یک فصل دارد و در 34 قسمت ساخته شده است.

عکسی از سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی

بازیگران و نقش ها

در این سریال بورا گولسوی نقش سلطان ملکشاه، خدیجه شندیل نقش ترکان خاتون، گورکان اویگون نقش حسن صباح، اکین کوچ نقش احمد سنجر، سودا ارگینجی نقش تورنا خاتون، ایلکر کیزماز نقش امامیریر ارسلانتاس و مهمت اوزگور نقش نظام الملک را برعهده دارند.

 

بیشتر بخوانید: خلاصه داستان و بازیگران سریال ترکیه ای عمق

 

همچنین جمال توکتاش در نقش امام محمد غزالی، عثمان سونانت در نقش آندریاس، لیلا توغلو در نقش الچین خاتون، مورات گاریپاگاوغلو در نقش عبدالملک بن عطاش، بولنت آلکیش در نقش حکیم عمر خیام و چیدم اونات در نقش صفاریه خاتون بازی کرده اند.

 

در سریال رستاخیز: امپراتوری بزرگ سلجوقی شاهد بازی علی گوزوشیرین در نقش محمد تاپار، لیلا فرای در نقش گوهر خاتون، سردار کلیچ در نقش آلپ ارسلان، ولکان کسکین در نقش بوزکوش، بوچه بوسه در نقش لیویا، ارطغرل پست اوغلو در نقش قورقود، نیک شلیلای در نقش یورگوس و جانبی سیلن در نقش آیدوغدو هستیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.