2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
نقشه خشن زن معتاد برای مرد معلول

نقشه خشن زن معتاد برای مرد معلول

وقتی اموال مرد معلول را سرقت کردیم حالش بد شد و روی زمین افتاد به طوری که مشخص بود فوت کرده است که همگی از ترس فرار کردیم.

دوات آنلاین -زن معتادی که با همدستی دو مرد خلافکار مردی معلول را برای سرقت اموالش به باغی متروکه در اطراف ورامین کشانده بود، مدعی است از سرنوشت مرد گمشده بی‌خبر است.

 

به نوشته جوان اواخر آذر امسال بود که زن سالخورده‌ای در تهران به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی پسر ۴۶ ساله معلولش خبر داد.

 

وی در توضیح ماجرا گفت: پسرم حمید معلول است و در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران دستفروشی می‌کند. امروز صبح مثل همیشه سوار ویلچرش شد و برای کار از خانه بیرون رفت و دیگر به خانه برنگشت. شب منتظرش بودم، اما خبری از او نشد، با تلفن همراهش تماس گرفتم که تلفنش هم خاموش بود، سپس از بستگان درخواست کمک کردم و همراه آن‌ها به محل بساطش رفتم، اما آنجا نبود و اهالی آن محل هم از او خبری نداشتند، به همین خاطر نگران پسرم هستم و احتمال می‌دهم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد و درخواست دارم پسرم را پیدا کنید.

 

ردیابی تلفن همراه

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای پیدا کردن مرد معلول آغاز کردند، اما هیچ ردی از او پیدا نکردند تا اینکه چند روز قبل متوجه شدند تلفن همراه او در دست پسری افغان فعال شده است، بنابراین مأموران پلیس پسر افغان را بازداشت و از وی بازجویی کردند. وی در تحقیقات پلیسی مدعی شد مرد معلول را نمی‌شناسد و تلفن همراه را از پسر جوان ایرانی به نام بابک به قیمت یک میلیون تومان خریده است.

 

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد بابک معتاد به ماده مخدر شیشه است و به پاتوقی در جنوب تهران رفت و آمد دارد، بدین ترتیب وی را شناسایی و بازداشت کردند.

 

ردپای زن معتاد

بابک وقتی به اداره پلیس منتقل شد، ردپای زن معتادی به نام فتانه را در گم شدن مرد معلول برملا کرد و گفت: من معتاد به مواد مخدر شیشه هستم و به همین خاطر به پاتوق معتادانی در جنوب تهران رفت و آمد دارم. چند ماه پیش با زن معتادی به نام فتانه در پاتوق آشنا شدم و از آن روز به بعد گاهی باهم در پاتوق مواد می‌خریم و مصرف می‌کنیم. دی ماه امسال او برای خرید مواد پول نداشت که من برایش مواد خریدم و او هم تلفن همراه را به من داد و گفت از یکی از دوستانش گرفته است، اما چند روز بعد که در حال مصرف مواد بودیم به من گفت صاحب تلفن همراه مرد معلولی است که الان نمی‌داند زنده یا مرده است. او گفت مدتی قبل با مردی معلول آشنا شدم و وقتی دو نفر از دوستانم که آن‌ها هم دو مرد معتاد هستند موضوع را فهمیدند، از من خواستند او را به باغ متروکه‌ای بکشانم و اموالش را سرقت کنیم که این کار را انجام دادیم و اموالش را سرقت کردیم.

 

سرنوشت نامعلوم

با اعتراف بابک، مأموران پلیس راهی پاتوق معتادان شدند و فتانه را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات راز گم شدن مرد معلول را برملا کرد.

 

وی گفت: من در یکی از شهر‌های شمالی کشور زندگی می‌کردم تا اینکه چند سال قبل ازدواج کردم. زندگی خوبی داشتم، اما در رفت و آمد با دوستان بد معتاد به مواد مخدر شدم که شوهرم مرا طلاق داد و از آن روز به بعد آواره کوچه و خیابان شدم و چند ماه بعد هم برای کار راهی تهران شدم. مدتی در تهران خانه دوستان و آشنایان بودم و کار‌های خدماتی انجام می‌دادم، اما اعتیادم بیشتر شد و دست از کار کشیدم و راهی پاتوق افراد خلافکار شدم.

 

در پاتوق با افراد زیادی ارتباط داشتم و مواد می‌خریدم تا اینکه چند ماه قبل با حمید که معلول و دستفروش بود، در یک خیابان آشنا شدم. ما باهم ارتباط داشتیم که دو نفر از افراد خلافکار پاتوق متوجه ارتباط ما شدند. وقتی برای آن‌ها رابطه دوستانه‌ام را با حمید توضیح دادم، پیشنهاد دادند او را به باغ متروکه‌ای در اطراف ورامین بکشانم و اموالش را سرقت کنیم. روز حادثه به بهانه‌ای او را به باغ متروکه کشاندم که ناگهان دوستانم که در آنجا مخفی شده بودند وارد آنجا شدند و به زور اموالش را سرقت کردیم.

 

وی ادامه داد: وقتی اموال مرد معلول را سرقت کردیم حالش بد شد و روی زمین افتاد به طوری که مشخص بود فوت کرده است که همگی از ترس فرار کردیم. پس از فرار به اورژانس زنگ زدم و آدرس باغ متروکه را دادم و گفتم که مرد معلولی در آنجا حالش بد شده و درخواست کمک دارد، اما دیگر خبر ندارم که اورژانس به آنجا رفت یا نه و از سرنوشت مردمعلول هم خبری ندارم.

 

در حالی که مأموران به دستور بازپرس جنایی تحقیقات خود را برای دستگیری دو مرد خلافکار آغاز کرده‌اند، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

همچنین بازپرس جنایی به مأموران دستور داد همزمان با رفتن به باغ مورد نظر برای پیدا کردن ردی از مرد گمشده از اورژانس و مأموران پلیس ورامین برای سرنوشت مرد گمشده استعلام بگیرند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.