2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی کامل بابک نهرین، به بهانه شرکت در فصل سوم مسابقه جوکر

بیوگرافی کامل بابک نهرین، به بهانه شرکت در فصل سوم مسابقه جوکر

بابک نهرین کمدین جوانی است که در فصل سوم مسابقه جوکر او را می بینیم. با زندگینامه این هنرمند آشنا شوید.

دوات آنلاین -بابک نهرین قبل از حضور در فصل سوم مسابقه جوکر در نمایش های طنز زیادی بازی کرده و تجربه سریال های تلویزیونی را نیز دارد. بیوگرافی او را در ادامه بخوانید.

بابک نهرین بازیگر فصل سوم مسابقه جوکر

زندگی خانوادگی بابک نهرین

بابک نهرین روز ۱۳ اسفند ۱۳۵۸ در اهر در خانواده ای اهل هنر و فرهنگ متولد شد. یکی از عموهای او به نام جمشید نهرین بازیگر و عموی دیگرش نوازنده چیره دست سه تار است. بابک نیز از کودکی به هنر علاقه داشت و ضمن این که در دانشگاه در رشته ادبیات فارسی درس خواند در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کرد و از استاید خود به ویژه علیرضا خمسه نکات زیادی آموخت.

 

او از سال 70 با بازی در نمایش سلطان مار در تبریز بازیگری را شروع کرد و این راه را تا امروز ادامه داده است.

بابک نهرین بازیگر فصل سوم مسابقه جوکر

فیلم ها و سریال های بابک نهرین

نهرین در این سال ها در نمایش های کمدی زیادی بازی کرده و جوایزی نیز به دست آورده است اما حضور او مقابل دوربین نیز بسیار فعالانه بوده است.

 

بیشتر سریال هایی که بابک نهرین بازی کرده از شبکه سهند پخش شده است اما او در سال 82 در مجموعه 100 قسمتی حیاط خلوت به کارگردانی علیرضا خمسه ححضور یافت و پس از آن در سال 83 در سریال نوروزی تعطیلات خوش بگذره به کارگردانی جواد رضویان بازی کرد  و سپس در سال 85 تجربه بازی در سریال طنز قرارگاه مسکونی را نیز به کارنامه اش افزود.

 

نهرین را سال 42 در برنامه تلویزیونی شبکه 8 و نیم که به کارگردانی داریوش کاردان برای شبکه سه سخاته شد نیز دیده ایم.

بابک نهرین بازیگر فصل سوم مسابقه جوکر

حضور در فصل سوم جوکر

نهرین در فصل سوم جوکر با جمعی از حرفه ای ترین کمدین های ایران همبازی شده است. از حمید لولایی و رضا شفیعی جم تا علیرضا استادی و میرطاهر مظلومی. حضور او در این برنامه قطعا کمک می کند بیش از پیش شناخته شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.