2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
معرفی کامل سریال بولگاسال: روح های جاودان؛ تعداد قسمت ها و بازیگران

معرفی کامل سریال بولگاسال: روح های جاودان؛ تعداد قسمت ها و بازیگران

موضوع سریال کره ای بولگاسال: روح های جاودان چیست؟ این مجموعه در چند قسمت ساخته شده و کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -سریال بولگاسال: روح های جاودان از جمله مجموعه های کره ای است که داستانی تخیلی و ماورائی دارد. اگر به این ژانر علاقه دارید می توانید این سریال را از طریق شبکه نمایش خانگی تماشا و دنبال کنید.

عکسی از سریال بولگاسال: روح های جاودان

خلاصه داستان سریال بولگاسال: روح های جاودان

تصورش را بکنید شما عمر جاودان پیدا کرده اید و هرگز نمی میرید. این افتاق خوب است؟ بد است؟ چه پیش می آید؟ این موضوع سریال بولگاسال روح‌ های جاودان است. در این مجموعه ای کره ای یکی از شخصیت ها به نام دان هال از 600 سال پیش تاکنون زنده است. او آن زمان فردی نظامی بود که هنگام انجام یک ماموریت عمر جاودان پیدا کرد. همان سال اتفاقی مشابه برای زنی به نام مین سانگ وون رخ داد. این زن در این سال ها بارها مرده و زنده شده و هر دفعه زندگی جدیدی را تجربه کرده است. حالا دان هال که از شرایطش ناراضی است می خواهد از سانگ وون انتقام بگیرد چون او را مسئول وضعیت خودش می داند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای گل برفی

 

سریال بولگاسال: روح های جاودان

این سریال کره ای در 16 قسمت ساخته شده است و فقط یک فصل دارد. تماشای آن نیز برای افراد بالای 17 سال مناسب است. درباره نظر مخاطبان هم بد نیست بدانید بولگاسال: روح های جاودان در آی ام دی بی از 10 نمره 7.9 را به دست آورده است که قابل قبول محسوب می شود.

عکسی از سریال بولگاسال: روح های جاودان

بازیگران سریال بولگاسال: روح های جاودان

لی جین ووک، نارا، جون لی، گونگ سونگ یون، پارک میونگ شین و جین یانگ جونگ بازیگران سریال بولگاسال: روح های جاودان هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.