2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
سریال گل برفی چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال گل برفی چند قسمت است؛ خلاصه داستان و بازیگران

سریال گل برفی از مجموعه های جذاب کره ای است که اطلاعات کامل درباره آن را می توانید اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -سریال گل برفی از جمله سریال های کره ای است که در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و می توانید در اوقات فراغت به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال کره ای گل برفی

خلاصه داستان سریال گل برفی

این سریال کره ای از روی نوشته های مردی ساخته شده که از اردوگاه زندانیان سیاسی در کره شمالی فرار کرده است. در گل برفی با دو شخصیت اصلی مواجه هستیم  ایم سو هو و اون یونگ رو هر دو دانشجو هستنند و داستان از جایی شکل می گیرد که یک روز سو هو، در حالی که زخمی و خون آلود است، از سر ناچاری وارد یک خوابگاه دخترانه‌ می شود تا در آنجا پناه بگیرد. یونگ رو وقتی سو هو را می بیند تصمیم می گیرد به او کمک کند، البته این تصمیم به خطر نیست و سرآغاز ماجراهای پیچیده ای می شود و البته عشقی نیز در این میان شکل می گیرد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال کره ای بازرس کو

 

تعداد قسمت های سریال گل برفی

سریال گل برفی تولید سال 2021 است و هیون جو تاک آن را کارگردانی کرئده است. این سریال در 16 قسمت ساخته شده و در آی ام دی بی نمره 8.8 را به دست آورده که امتیاز خوبی محسوب می شود.

عکسی از سریال کره ای گل برفی

بازیگران سریال گل برفی

بازیگران این سریال کره ای عبارتند از:  جانگ هه این، جیسو کیم، یو این نا، یون سه آه، کیم نان جانگ، پارک ونگ سانگ، کیم هه یون و جونگ آه یوم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.