2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی یزدانی فتوحی مربی خنداننده شو 3

بیوگرافی یزدانی فتوحی مربی خنداننده شو 3

یزدان فتوحی در فصل سوم خنداننده شو یکی از مربیان است که وظیفه راهنمایی کمدین های جوان را برعهده دارد. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین -یزدان فتوحی نویسنده، کارگردان و بازیگری است که هم سابقه کار طنز دارد و هم آثار درام در کارنامه هنری اش دیده می شود. او یکی از مربیان خنداننده شو 3 است. به همین بهانه بیوگرافی او را مرور کرده ایم.

یزدانی فتوحی مربی خنداننده شو 3

شهرت یزدان فتوحی با خنده بازار

یزدان قتوحی در رشته روان شناسی درس خوانده و بازیگری را در موسسات آزاد دنبال کرده است. او بازیگری را به صورت رسمی و حرفه ای با مجموعه خنده بازار شروع کرد و بعد از موفقیت در این کار کمدی در مجموعه دست به نقد بار دیگر با شهاب عباسی همکار شد.

 

سریال خونه یکی به کارگردانی حامد تهرانی که تولید سال 1397 است مجموعه دیگری است که فتوحی در آن بازی کرده و بار دیگر  بازیگری در حوزه طنز را آزموده است.

یزدانی فتوحی مربی خنداننده شو 3

فیلم های سینمایی یزدان فتوحی

فتوحی در سینما چهره ای متفاوت با تلویزیون دارد و بیشتر در کارهای جدی حضور یافته است. او در سال 96 در فیلم هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی بازی کرد. در این فیلم یک تصادف اتومبیل، آدم‌هایی را در رودرروی یکدیگر قرار می‌دهد. مراقبت از مصدومین و انتظار برای به هوش آمدن آن‌ها، انتظاری طولانی و جان‌کاه است.

 

این بازیگر که البته همزمان نویسندگی و کارگردانی را نیز تجربه می کرد در سال 98 در فیلم راند چهارم به کارگردانی علیرضا امینی به ایفای نقش پرداخت. این فیلم داستان زندگی گارکر ساده‌ای‌ست که به همراه همسر و پسر کوچکش زندگی شادی دارند اما در شب تولد پسر، در یکی از خیابان‌های تهران طی یک درگیری خیابانی ناپدید می‌شود و همسر و پسرش به‌دنبال او می‌گردند و...

 

فیلم کوچه ژاپنی ها به کارگردانی امیرحسین ثقفی تجربه سینمایی دیگر فتوحی است که در سال 1399 رقم خورد.

یزدانی فتوحی مربی خنداننده شو 3

مربیگری در فصل سوم خنداننده شو

تجارب فتوحی در حوزه طنز و همچنین نویسندگی سبب شد رامبد جوان او را به عنوان یکی از مریبان فصل سوم خنداننده شو انتخاب کند تا در کنار ابوطالب حسینی، میثم درویشان پور و مجید افشاری کمدین های جوان را راهنمایی کند تا بهتر روی صحنه حاضر شوند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.