2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران فیلم چپ راست

خلاصه داستان و بازیگران فیلم چپ راست

موضوع فیلم چپ راست چیست و غیر از رامبد جوان کدام بازیگران در آن حضور دارند؟

دوات آنلاین -فیلم چپ راست، فیلمی کمدی به کارگردانی حامد محمدی است که مضمونی سیاسی دارد. این فیلم را منوچهر محمدی تهیه کرده و مدت زمان آن 90 دقیقه است.

 

نکته جالب این که ساخت چپ راست از سال 98 آغاز شد اما در حالی که چیزی تا پایان فیلمبرداری نمانده بود کرونا در ایران شیوع پیدا کرد و عوامل فیلم تصمیم گرفتند کار را متوقف کنند تا این که بالاخره در سال 1400 آن را برای اکران آماده کردند.

پوستر فیلم چپ راست

خلاصه داستان فیلم چپ راست

داستان فیلم چپ راست درباره جابه‌جا شدن نوزادان دو زوج اصلاح‌طلب و اصولگرا در بیمارستان و ماجراهایی است که برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

 

به نوشته سلام سینما آقای راستی با رقیب چپی‌اش دشمنی دیرینه دارد و تصمیم می‌گیرد مثل قدیم برایش پاپوش درست کند و همسرش و رقیبش هم وارد داستان می‌شوند. این دو رقیب با ورود یک زن غریبه به زندگیشان دچار تحولی عظیم می‌گردند و متوجه میشن باید متحد شوند، وقتی حاج‌ آقا باخبر میشه وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم میزند.

عکسی از فیلم چپ راست

بازیگران فیلم چپ راست

خراسان نوشت: بازیگران اصلی فیلم چپ راست سارا بهرامی، رامبد جوان، ویشکا آسایش و پیمان قاسمخانی هستند. سارا بهرامی به تازگی با فیلم‌های غیرکمدی در سینما دیده شده و پس از فیلم پرفروش «هزارپا» با کمدی «چپ راست» به سینما می‌آید.

 

ویشکا آسایش که آخرین فیلم کمدی‌اش در سینما یعنی «ما همه با هم هستیم» شکست خورده بود، با این فیلم شانس تازه‌ای برای جبران ناکامی‌ خود دارد.

 

پیمان قاسمخانی که بیشتر به عنوان فیلم نامه‌نویس و نویسنده شناخته می‌شود، بار دیگر با یکی از معدود تجربه‌های بازیگری‌اش روی پرده سینما حضور خواهد داشت. سروش صحت، مونا فرجاد و ستاره اسکندری نیز از دیگر بازیگران «چپ راست» هستند و شاهد ترکیب متفاوتی در گروه بازیگران فیلم خواهیم بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.