2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اجیر کردن 2 آدمکش برای قتل شوهر

اجیر کردن 2 آدمکش برای قتل شوهر

مدتی بود به خاطر خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم با شوهرم اختلاف داشتم. خانه به نام من بود و شوهرم اصرار داشت خانه را به نام او بزنم.

دوات آنلاین -مأموران پلیس تهران دو قاتل اجاره‌ای که به دستور زنی، شوهرش را به قتل رسانده ‌بودند تحت تعقیب قرار دادند.

 

روزنامه جوان نوشت، صبح روز یک‌شنبه ۲۱‌آذر‌ماه مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و خبر از حادثه‌ای در خانه یکی از همسایه‌های محل زندگی‌اش داد.

 

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌۱۲۱ سلیمانیه راهی محل حادثه که آپارتمان مسکونی در منطقه محلاتی بود شدند. مردی که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: شب قبل من و تعدادی از همسایه متوجه صدای درگیری مرد همسایه از خانه‌اش شدیم و دقایقی بعد هم صدای دلخراشی به گوشمان رسید که کنجکاو شدیم و به در خانه مرد همسایه‌ها رفتیم. وقتی در زدیم زن صاحبخانه در باز کرد و گفت با همسرش درگیر شده است و الان هم آشتی کرده‌اند. ما حرف‌های آن‌ها را باور کردیم و به خانه‌هایمان برگشتیم، اما ساعتی بعد من متوجه شدم سه مرد از خانه همسایه بیرون آمدند و جسم سنگینی را داخل فرشی پیچانده‌اند و به داخل خودروی پرایدی منتقل کردند و از محل دور شدند. من به موضوع مشکوک شدم و صبح جویای احوال مرد همسایه شدم، اما خبری از او پیدا نکردم و الان احتمال می‌دهم برای او اتفاق تلخی رخ داده‌باشد.

 

بازداشت زن صاحبخانه و برادرش

با اعلام این خبر مأموران از زن همسایه تحقیق کردند که وی مدعی شد شوهرش از خانه بیرون رفته است، اما از آنجایی که مأموران هیچ ردی از مرد صاحبخانه پیدا نکردند احتمال دادند مرد میانسال در حادثه‌ای به قتل رسیده‌باشد و موضوع را به قاضی محمد حسین زارعی، بازپرس ویژه قتل اطلاع دادند. بدین ترتیب بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان راهی محل شدند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت که زن ۴۲‌ساله درباره سرنوشت شوهرش دروغ می‌گوید به همین خاطر بازداشت شد.

 

اعتراف به قتل

وی در بازجویی ابتدا با تناقض‌گویی قصد فریب مأموران را داشت، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد به قتل شوهرش با همدستی دو نفر از بستگانش و برادرش اعتراف کرد.

 

وی گفت: مدتی بود به خاطر خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم با شوهرم اختلاف داشتم. خانه به نام من بود و شوهرم اصرار داشت خانه را به نام او بزنم. البته من قبول کرده بودم، اما او خیلی عجله داشت و به همین خاطر مرا اذیت می‌کرد که تصمیم گرفتم او را گوشمالی بدهم و بترسانمش. من و برادرم موضوع را به پسر دایی‌ام که مرد ۳۰‌ساله‌ای است توضیح دادیم و از او خواستیم دو نفر را برای گوشمالی اجیرکند که در نهایت قرار شد خودش همراه دوستش شوهرم را تنبیه کنند. شب حادثه طبق نقشه در را باز کردم و پسر دایی‌ام و دوستش وارد خانه شدند. یکی از فرزندانم در خانه نبود، اما دختر و پسر ۱۰ و ۱۲‌ساله‌ام در خانه بودند که آن‌ها را به اتاق دیگری بردم و پسر دایی‌ام و دوستش در حالی که چاقو و چوب دستی همراه داشتند وارد اتاق شوهرم شدند و او را کتک زدند، اما شوهرم فوت کرد.

 

پس از این به برادرم خبر دادم که او به خانه من آمد و با کمک پسر دایی‌مان و دوستش جسد را به بیرون منتقل کردند.

 

سپس مأموران، برادر متهم را بازداشت کردند. وی در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد و مدعی شد پسر دایی‌اش و دوستش جسد را با ماشینشان به بیرون برده‌اند و دیگر از آن‌ها اطلاعی ندارد.

 

بدین ترتیب همزمان با تحت تعقیب قرار گرفتن دو قاتل اجاره‌ای، زن میانسال و برادرش برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفتند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.