2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ردپای 5 دختر دیگر در خانه وحشت

ردپای 5 دختر دیگر در خانه وحشت

مأموران هویت زن جوانی را شناسایی کردند که مدتی در دام سعید گرفتار بوده است، اما توسط شوهرش از اسارتگاه وی نجات پیدا می‌کند.

دوات آنلاین -تحقیقات درباره پرونده معروف به خانه وحشت که ۱۵ آذرماه مأموران پلیس تهران هنگام کشف جسد دختر جوانی از آنجا دو دختر فراری را نیز نجات دادند، با شناسایی خانواده آن‌ها و شناسایی هویت زن جوانی که مدتی در خانه او اسیر بود، وارد مرحله تازه‌ای شد.

 

به نوشته روزنامه جوان ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۵ آذرماه بود که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید وارد خانه مرد خلافکاری به نام سعید شدند و جسد دختر جوانی را هم در کمد دیواری کشف کردند. مأموران همچنین دو دختر ۲۱ ساله به نام‌های ساناز و زهرا را که یکی داخل کمد دیواری و دیگری داخل اتاقی حبس بودند، نجات دادند.

 

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی محمد وهابی وارد عمل شدند که دریافتند ساناز و زهرا هر دو دختران فراری بودند که در دام سعید گرفتار شده بودند. بررسی‌ها نشان داد سعید تحت عنوان سرهنگ نیروی انتظامی دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش کشانده و جسد کشف شده هم متعلق به دختری فراری بوده که سعید او را در یک درگیری به قتل رسانده است.

چه اسراری در خانه وحشت وجود دارد

شناسایی خانواده دو دختر نجات‌یافته

در حالی که بررسی‌ها حکایت از آن داشت علاوه بر دو دختر نجات یافته پنج دختر و زن دیگر هم به دلایلی پای در خانه وحشت سعید گذاشته بودند، مأموران پلیس در تحقیقات موفق شدند اعضای خانواده ساناز و زهرا را شناسایی کنند.

 

در بررسی پرونده افراد گمشده و گفته‌های دو دختر نجات‌یافته، مشخص شد زهرا سه سال قبل از خانه‌شان در تهرانپارس فرار کرده و در دام مرد تبهکار گرفتار شده و همان زمان هم خانواده وی اعلام مفقودی کرده‌اند.

 

ساناز هم هشت ماه قبل از خانه‌شان در اسلامشهر راهی تهران می‌شود و حوالی میدان راه‌آهن فریب سعید را می‌خورد و اسیر او می‌شود. بدین ترتیب قرار است این دو خانواده به زودی با دخترانشان ملاقات حضوری داشته باشند.

 

تحقیق درباره مقتول

در حالی که تحقیقات همچنان برای شناسایی مقتول که مدت زیادی از قتل او می‌گذرد ادامه دارد، ساناز و زهرا مدعی شدند مقتول لهجه مشهدی داشته و قبل از مرگش به آن‌ها گفته بوده است خانواده‌اش در یکی از شهر‌های اطراف مشهد زندگی می‌کنند و از آنجا فرار کرده است. با به دست آمدن این اطلاعات، بازپرس جنایی به کارآگاهان دستور داد پرونده افراد گمشده در استان خراسان‌رضوی بررسی شود و هویت مقتول را شناسایی کنند.

 

مأموران پلیس تهران در ادامه تحقیقات هویت زن جوانی را شناسایی کردند که مدتی در دام سعید گرفتار بوده است، اما توسط شوهرش از اسارتگاه وی نجات پیدا می‌کند. این زن اهل شهرستان شاهرود بوده است که همراه فرزند خرسالش به تهران می‌آید و به دلیل اینکه مدرک هویتی همراه نداشته در دام سعید گرفتار می‌شود، اما وی زمانی که راهی خانه سعید می‌شود موضوع را تلفنی به شوهرش اطلاع می‌دهد که همین موضوع باعث نجات او از اسارتگاه متهم می‌شود.

 

قاضی محمد وهابی پس از شناسایی هویت زن جوان دستور تحقیق از وی را صادر کرد. در ادامه تحقیقات پلیس، دو دختر جوان گفته‌اند که به خاطر تهیه فیلم سیاه و سیاسی که سعید از آن‌ها تهیه کرده است و تهدید‌های وی مجبور به ماندن در خانه وحشت بوده‌اند. مأموران پلیس در شاخه دیگری از بررسی قرار است سراغ زن میانسالی بروند که کارت ملی او در خانه سعید کشف شده است و از وی تحقیق کنند. تحقیقات جنایی درباره برملا شدن زوایای پنهان خانه وحشت سعید ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.