2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اظهارات تکاندهنده دختر نجات یافته از خانه وحشت

اظهارات تکاندهنده دختر نجات یافته از خانه وحشت

او همان شب اول به من تجاوز کرد و بعد هشت ‌ماه داخل کمد دیواری حبسم کرد و فقط هر چند روز یک بار یک وعده به من غذا می‌داد.

دوات آنلاین -یکی از دختران نجات یافته از خانه وحشت روز گذشته در حالی مقابل بازپرس ویژه قتل تهران مورد تحقیق قرار گرفت که کارآگاهان پلیس در خانه سعید تعدادی اوراق هویتی متعلق به چند زن و مرد کشف کردند.

 

به نوشته روزنامه جوان، پزشکی قانونی صبح دیروز به صورت کتبی به قاضی محمد وهابی بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد سعید و خواهرش متهمان پرونده خانه وحشت که درجریان آن سعید دختر جوانی را به قتل رسانده و دو دختر دیگر به نام‌های ساناز و زهرا را هم در خانه‌اش حبس کرده‌است، جنون ندارند و وی هنگام ارتکاب قتل از نظر روانی سالم بوده‌است. پزشکی قانونی اعلام کرده‌است، اگر چه سعید اختلال شخصیتی دارد، اما دچار جنون نیست که باعث از بین رفتن قوه تمییز و تشخیص رفتار و اعمالش شود. بدین ترتیب به گفته بازپرس جنایی بررسی پرونده سعید همانند شخص سالم روال قانونی خود را طی می‌کند.

 

شناسایی صاحب کارت ملی

از سوی دیگر مأموران پلیس در تحقیقات تخصصی صاحب کارت ملی پیدا شده در خانه وحشت را که متعلق به زنی بود، شناسایی کردند که مشخص شد این زن در نزدیکی خانه سعید زندگی می‌کند و شش‌ماه قبل هنگام خرید داخل خیابان کارت ملی‌اش را گم و سعید آن را پیدا می‌کند، اما متهم تحویل صاحب یا مراجع قانونی نمی‌دهد و زن همسایه هم خبر نداشته که کارت ملی‌اش را سعید پیدا کرده و به همین سبب به ثبت احوال مراجعه می‌کند و کارت المثنی می‌گیرد.

 

پیدا شدن کارت‌های ملی جدید

در ادامه تحقیقات از متهم و بازرسی خانه وحشت مأموران تعداد دیگری کارت ملی و شناسنامه متعلق به چند زن و مرد پیدا کردند که احتمال دادند آن‌ها به خانه سعید رفت و آمد داشته اند. به همین خاطر مأموران از سعید درباره کشف کارت‌ها و شناسنامه‌های جدید تحقیق کردند که وی مدعی شد که همه کارت‌ها و شناسنامه‌ها متعلق به زن و مرد‌های معتادی بوده که به عنوان مسافر به مسافرخانه‌ای که او در آنجا مشغول به کار بوده مراجعه می‌کردند و مدارکشان را گرو می‌گذاشتند.

 

وی در ادعایی گفت: آن‌ها معتاد بودند و من برایشان مواد می‌خریدم که مدارکشان را پیش من گرو می‌گذاشتند که پس پرداخت پول مواد به آن‌ها تحویل بدهم، اما آن‌ها زمانی که مسافرخانه را ترک می‌کردند فراموش می‌کردند که مدارکشان را از من پس بگیرند و من هم مدارک را به خانه‌ام می‌آوردم و نگهداری می‌کردم.

 

بدین ترتیب با کشف مدارک هویتی جدید در لانه وحشت بازپرس پرونده دستور داد مأموران پلیس افرادی را که مدارکشان کشف شده شناسایی و از آن‌ها تحقیق کنند.

 

تحقیق از زهرا در دادسرا

صبح دیروز زهرا و و ساناز دو دختر نجات یافته از خانه وحشت برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

 

زهرا دختری که هشت‌ماه داخل کمد دیواری خانه وحشت حبس شده‌بود در حالی که هنوز از بازگو کردن روز‌های سخت در آن خانه وحشت داشت با ترس و لرز ماجرا را شرح داد. او دوباره همان حرف‌های قبلی را تکرار کرد و گفت: می‌خواستم از بانک پول بگیرم که در دام سعید گرفتار شدم. بانک بسته بود و پولی نداشتم که سعید خودش را سرهنگ معرفی کرد و گفت حاضر است یک شب از من در خانه‌ای که خواهرش زندگی می‌کند نگهداری کند و من هم به او اعتماد کردم و همان یک شب به هشت‌ماه کابوس وحشت تبدیل شد. او همان شب اول به من تجاوز کرد و بعد هشت ‌ماه داخل کمد دیواری حبسم کرد و فقط هر چند روز یک بار یک وعده به من غذا می‌داد. کمد دیواری خانه من شده بود حتی برای دستشویی هم اجازه بیرون آمدن نداشتم و...

 

وی ادامه داد: افراد زیادی به خانه او رفت و آمد داشتند و سعید مدعی بود که همه آن‌ها متهم هستند. از طرفی دختری را که صدای درگیری‌اش را از داخل کمد شنیدم و او را به قتل رسانده جسدش را در نزدیکی من نگهداری می‌کرد که بوی تعفنش مرا همیشه آزار می‌داد.روزی که از او درباره دختری که به قتل رسیده ‌بود سؤال کردم به من گفت که او را برای کار به جزیره کیش فرستاده است، اما می‌دانستم که دروغ می‌گوید و او را به قتل رسانده‌ است.

 

وی در پایان گفت: زمانی که به من تجاوز کرد احتمال دادم که باردار شده‌ام تا اینکه چند روز قبل در بازداشتگاه حالم بد شد و پرستار آنجا گفت جنین ناقص در شکمم دارم.

 

پس از ادعای زهرا بازپرس دستور داد وی برای انجام آزمایش‌های لازم و تأیید بارداری در اختیار پزشکان پزشکی قانونی قرار گیرد و در صورتی که جنین ناقص باشد و قرار بر سقط جنین شود از جنین آزمایش دی‌ان‌ای انجام شود.

 

همزمان با تحقیق درباره این پرونده قرار شد ساناز هم چند روز دیگر مورد تحقیق قرار گیرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.