2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل فیلم گربه سیاه؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم گربه سیاه؛ خلاصه داستان و بازیگران

فیلم گربه سیاه را ببینیم یا نه؟ اطلاعاتی را که درباره این فیلم با بازی بهرام رادان و ترلان پروانه لازم دارید، در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -فیلم گربه سیاه که در بخش مسابقه جشنواره ورشو نیز شرکت کرده بود ساخته کریم امینی است که بهرام رادان تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. این فیلم جوانان دهه هشتاد را محور داستان قرار داده است.

عکسی از فیلم گربه سیاه

خلاصه داستان فیلم گربه سیاه

فیلم گربه سیاه موضوعی کاملا مرتبط با فضای امروزی جوانان، شهرت، فضای مجازی و موسیقی زیرزمینی دارد. در خلاصه داستان رسمی آن آمده است: همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.

 

در این فیلم شاهد هستیم دختری به نام رها می خواهد با همراه یچند نفر از دوستانش کاری عجیب انجام بدهد اما پایش به ماجراهایی باز می شود.

عکسی از فیلم گربه سیاه

بازیگران فیلم گربه سیاه

در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان، ترلان پروانه، حسین پورکریمی، آرزو نبوت، احمد کاوری، بهروز قادری،  پیام احمدی‌نیا، حسین ملکی، آزاده سدیری، ستایش رجایی‌نیا، علیرضا استادی و کیا رکنی با حضور افتخاری بهاره کیان افشار، احسان کرمی، رضا یزدانی، علی اوجی و گروه سون بند ایفای نقش کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.