2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
چه کسی برنده مسابقه جوکر می شود

چه کسی برنده مسابقه جوکر می شود

از میان 8 بازیگر شرکت کننده در فصل اول برنامه جوکر کدام یک تا پایان نمی خندد؟ جایزه نهایی به کدام یک از کمدین ها می رسد؟

دوات آنلاین -برنده مسابقه جوکر چه کسی خواهد بود؟ کدام یک از شرکت کنندگان کیف پول 100 میلیون تومانی را به دست خواهد آورد و کدام یک از بازیگران زودتر می خندد و از گردونه رقابت خارج می شود؟ پیش بینی واقعا سخت است.

عکسی از مسابقه جوکر

امین حیایی؛ یکی از شانس های اصلی مسابقه جوکر

امین حیایی به چند دلیل می تواند یکی از شانس های اصلی مسابقه جوکر باشد. مهمترین دلیل این است که خودش در بداهه گویی و خنداندن دیگران استاد است و بنابراین می تواند خیلی خوب رقیابان را یک به یک از میدان به در کند. او این کار را در قسمت اول برنامه انجام داد و باعث شد بیژن بنفشه خواه کارت زرد دریافت کند. بنابراین باز هم می تواند در بزنگاه ها با یک حرکت ریز یا جمله کوتاه از رقیبانش خنده بگیرد. هر چند خودش نتوانست در برابر  سام درخشانی مقاومت کند اما هنوز شانس اصلی است.

عکسی از مسابقه جوکر

سام درخشانی؛ چندان امیدوار نباشید

سام درخشانی خوش خنده است. دست خودش نیست. همیشه لبخند به لب دارد و خیلی زود می خندد. این حسن او در مسابقه جوکر نقطه ضعف تلقی می شود. او زودتر از همه کارت زرد گرفت و هیچ بعید نیست نتواند تا آخر رقابت کند. البته او در خنداندن دیگران هم مهارت دارد و دیدیم با خواندن رپ و همچنین کل کل با امین حیایی دو کارت زرد را از جیب سیامک اناصری بیرون کشید.

 

عکسی از مسابقه جوکر

سهیل مستجابیان؛ شخصیت مرموز برنامه جوکر

مستجابیان مرموزترین شخصیت مسابقه جوکر است. نسبت به او شناخت کمتری داریم و نمی دانیم چه برنامه هایی تدارک خواهد دید و برای خنداندن دیگر چه خواهد کرد. تلاش او در جوکر تایم در این زمینه موفقیت آمیز نبود اما قطعا او نیز نقشه های دیگری کشیده است. باید منتظر ماند و دید مقاومت این بازیگر در برابر خندیدن چقدر است. فراموش نکنید او تنها کسی است که کارت ندارد.

عکسی از مسابقه جوکر

هومن حاجی عبداللهی؛ سرسخت در برنامه جوکر

حاجی عبداللهی در قسمت اول برنامه جوکر با آن تیپ خانگی و زیر پراهن و پیژامه خیلی جذاب ظاهر شد. او در خنداندن دیگران بسیار توانا است و از طرفی این مهارت را دارد که خنده خودش را کنترل کند. به ویژه این که او مجری بوده و در مقام مصاحبه کننده با کمدین های زیادی گفت و گو کرده و در موقعیت های طنز قرار گرفته اما توانسته خودش را کنترل کند.

 

خنده گرفتن از رحمت سریال پایتخت به همین راحتی نیست. او در برابر شعبده بازی غلامرضا نیکخواه طاقت نیاورد و خندید اما هنزو هم از شانس های اصلی است.

عکسی از مسابقه جوکر

غلامرضا نیکخواه؛ کمدین غیرمنتظره مسابقه جوکر

چه کسی تصور می کرد غلامرضا نیکخواه در مسابقه جوکر تا این حد جذاب و خیره کننده ظاهر شود.  نیکوخواه نیز از جمله افرادی است که شانس برتر این برنامه محسوب می شود. البته خودش یک کارت زرد دارد اما توانایی او در حذف رقیبان را نباید نادیده گرفت.

عکسی از مسابقه جوکر

 بیژن بنفشه‌خواه و خنده های دردسرساز

بیژن بنفشه خواه برای خندیدن دلیل و بهانه نمی خواهد. او همیشه می خندد یا لااقل لبخند به لب دارد. همین هم در مسابقه جوکر کار دستش داد و زود حذف شد.

عکسی از مسابقه جوکر

امیر کاظمی از گردونه رقابت حذف شد

جواب دادن به این سوال که شانس امیر کاظمی برای برنده شدن در برنامه جوکر چقدر است، در ابتدا خیلی دشوار بود اما او هم زود به خنده افتاد و بعد از گرفتن دو کارت حذف شد.

عکسی از مسابقه جوکر

 امیرمهدی ژوله؛ حذفی قابل پیش بینی

ژوله اگرچه نویسنده کمدی است اما دیدیم که یکی از ترفندهایش برای خنداندن دیگران در مسابقه جوکر جواب نداد. از طرفی او هم خیلی راحت می خندد و دیدیم که در نهایت هم حذف شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.