2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مسابقه جوکر چه روزهایی پخش می شود و چند قسمت است

مسابقه جوکر چه روزهایی پخش می شود و چند قسمت است

برنامه جوکر یکی از بهترین رئالیتی شوهایی است که تاکنون ساخته شده است. اطلاعات لازم درباره آن را در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -مسابقه جوکر که از سوی فیلیمو در شبکه نمایش خانگی پخش می شود برنامه ای جذاب و مفرح است که م تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. جوکر با اجرای سیامک انصاری نسخه ایرانی مسابقه‌ای به نام «داکیومنتال» است که ایده آن مربوط به یک کمدین ژاپنی است.

عکسی از مسابقه جوکر

جایزه مسابقه جوکر چقدر است

خراسان نوشت: فضای برنامه جوکر مانند یک خانه طراحی شده که به شرکت‌کنندگان آزادی عمل می‌دهد و دکور رنگارنگ خانه نیز به آن زیبایی داده است.

 

جایزه برنده «جوکر» 100 میلیون تومان است. تلاش کمدین‌ها برای این که جدی باشند در حالی که در موقعیتی خنده‌دار مانند تماشای استندآپ یا ادا و اطوارهای یکی از رقبای‌شان هستند، لحظات بامزه‎‌ای در برنامه ایجاد می‌کند و این تضاد مخاطب را به خنده می‌اندازد. میزان بامزگی مسابقه بستگی به کیفیت ایده‌های شرکت‌کنندگان برای خنداندن رقیبان دارد.

عکسی از مسابقه جوکر

برنامه جوکر چند فصل و قسمت است

فصل اول مسابقه با حضور هشت کمدین یعنی امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی عبداللهی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان شروع شد. کمدین‌ها باید سعی کنند به روش‌های مختلف دیگران را به خنده بیندازند. اولین خنده یا لبخند، یکی از فرصت‌های آن‌ها را می‌سوزاند و دومین خنده باعث حذف‌شان می‌شود.

 

آن طور که فیلیمو نوشته قرار است تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در این رئالیتی شو حضور داشته باشند. بنابراین جوکر فصل های بعدی نیز دارد اما هنوز تعداد فصل ها و قسمت ها به طور دقیق اعلام نشده است.

عکسی از مسابقه جوکر

زمان پخش برنامه جوکر

اگر برنامه جوکر را دنبال می کنید باید بدانید این مسابقه هر هفته روزهای دوشنبه پخش می شود. ساعت آن نیز 8 صبح است. پس منتظر باشید.

عکسی از مسابقه جوکر

اجرای خوب سیامک انصاری در جوکر

سیامک انصاری پس از تجربه‌های جدید در زمینه کارگردانی و حضور در تبلیغات که هر دو با شکست مواجه شدند، وارد عرصه اجرا شده و به عنوان مجری و البته داور در «جوکر» حضور دارد. انصاری در اتاق جداگانه‌ای به تماشای این رقابت می‌نشیند تا با شکار اولین لبخند یا خنده، مسابقه را متوقف کند. این بازیگر به خوبی از پس هدایت «جوکر» برآمد و او نیز به سهم خود با برخورد جدی و در عین حال بامزه‌اش با شرکت‌کنندگان، مخاطب را به خنده می‌انداخت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.