2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
مرگ دردناک پسر خردسال در کانال آب

مرگ دردناک پسر خردسال در کانال آب

این پسربچه روز حادثه در حال بازی در کنار کانال آب بوده که دور از چشم همه به داخل آن سقوط کرده و جانش را از دست داده بود.

دوات آنلاین -5 ماه پس از مرگ کودکی در یکی از کانال‌های آب در شهرستان ارومیه، این بار پسربچه‌‌ای خردسال به‌نام بردیا بر اثر سقوط به یکی از همین کانال‌ها جانش را از دست داد.

 

به نوشته همشهری، از صبح چهارشنبه گذشته که پسربچه‌ای به‌نام بردیا در شهرک شاهد ارومیه گم شد، خانواده‌اش به همراه ساکنان شهرک تلاش برای پیدا کردن او را آغاز کردند.

 

بردیا مشکل گفتاری داشت و همین باعث شده بود که نگرانی‌ خانواده‌اش درباره سرنوشت او بیشتر شود و به همین دلیل بود که آنها دست به دامان شبکه‌های اجتماعی نیز شدند و عکس بردیا به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

 

کشف جسد

یک روز بعد اما از یکی از بیمارستان‌های ارومیه خبر رسید که جسد بی‌جان پسربچه‌ای خردسال به آنجا منتقل شده است.

 

ظاهرا رهگذرانی که از کنار کانال آب ولنده ارومیه عبور می‌کردند، با دیدن جسد پسربچه، اورژانس و آتش‌نشانی را خبر کرده و به این ترتیب جسد به بیمارستان منتقل شده و در بررسی‌ها مشخص شده بود که وی ساعت‌ها قبل جانش را از دست داده است. با حضور خانواده بردیای  گمشده در بیمارستان، معلوم شد که جسد متعلق به پسربچه آنهاست که از صبح روز قبل گم شده بود.

 

 بررسی‌ها نشان می‌داد که این پسربچه روز حادثه در حال بازی در کنار کانال آب بوده که دور از چشم همه به داخل آن سقوط کرده و جانش را از دست داده بود.

 

حادثه مشابه

براساس این گزارش، کانال‌های بی‌حفاظ در ارومیه مدتی است که باعث بروز حوادث مختلفی در این شهر شده‌‌اند. یکی دیگر از تلخ‌ترین حوادث رخ داده در این کانال‌ها، مرگ کودکی به‌نام فریاد بود. این حادثه در روزهای پایانی خرداد‌ماه سال‌جاری رخ داد و در جریان آن کودکی ۴ساله به‌علت سقوط در یک کانال آب جان خود را از دست داد که علت سقوط و مرگ او از سوی مسئولان مربوط، کم‌کاری شهرداری و نبود دریچه و حفاظ کانال آب عنوان شد.

 

به‌دنبال مرگ بردیا و فریاد رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از بررسی این حادثه در جلسه امروز (شنبه) شورای شهر ارومیه خبر داد و گفت: در این جلسه برای پوشش و یا ایمن‌سازی‌ کانال‌های داخل محدوده شهری به‌ویژه در محله های حاشیه شهر ضرب الاجل تعیین خواهد شد تا در مدت مشخصی که شورا فرصت خواهد داد شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات موجود باشیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.