2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معرفی کامل فیلم قطع فوری؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم قطع فوری؛ خلاصه داستان و بازیگران

اطلاعات اولیه ای را که درباره فیلم قطع فوری لازم است بدانید، می توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -فیلم قطع فوری فیلمی به کارگردانی مریم بحرالعلومی است که موضوع تازه و قابل اعتنا دارد. ضمن این که مرحوم علی انصاریان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته بود.

عکسی از فیلم قطع فوری

خلاصه داستان فیلم قطع فوری

فیلم قطع فوری تولید زمستان سال 1399 است یعنی درست در بحبوحه کرونا و زمانی که این ویروس در حال تاخت و تاز بود. وقایع این فیلم هم در شبی کرونایی می گذرد البته همراه با یک اتفاق بزرگ.  داستان در یک شب کرونایی می‌گذرد که در تهران زلزله نیز آمده است.

عکسی از فیلم قطع فوری

بازیگران فیلم قطع فوری

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، با حضور سیاوش چراغی‌پور، سوگل طهماسبی و هنرمندی شقایق فراهانی، روشنک عجمیان، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و مرحوم علی انصاریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

همزمان با اکران داخلی، پخش بین‌الملل این فیلم کاملا مستقل نیز آغاز خواهد شد و موسسه هنر هفتم به مدیریت علیرضا شاهرخی پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

 

فیلم های مریم بحرالعلومی

مریم بحرالعلومی  قبل از فیلم قطع فوری، دو فیلم بلند سینمایی دیگر نیز ساخته بود. فیلم  پاسیو به کارگردانی او برنده سیمرغ بهترین کارگردانی بخش جلوه‌گاه شرق سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد و فیلم بعدی اش شهربانو نام دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.