2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی و علت فوت حسین ابراهیمی بازیگر نقش حسین در سریال کهنه سوار

بیوگرافی و علت فوت حسین ابراهیمی بازیگر نقش حسین در سریال کهنه سوار

حسین ابراهیمی که با بازی در سریال کهنه سوار بسیار معروف شد خیلی زود دار فانی را وداع گفت. با این هنرمند فقید بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -حسین ابراهیمی بازیگر جوانی بود که در سال 1376 با بابزی در نقش حسین در سریال کهنه سوار حسابی درخشید اما او را را خیلی زود از دست دادیم.

 

علت فوت حسین ابراهیمی

ابراهیمی متولد سال 1355 در تهران بود. او روز سال 1385 به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و فرصت نیافت در فیلم ها و سریال های بیشتری بازی کند.

حسین ابراهیمی بازیگر نقش حسین در سریال کهنه سوار

سوابق هنری بازیگر نقش حسین در سریال کهنه سوار

حسین ابراهیمی دستیار کارگردان بود و بازیگری به صورت جدی را با سریال کهنه سوار شروع کرد. او در این مجموعه نقش حسین را برعهده داشت که علاقه زیادی به ورزش کشتی دارد. بازی در کنار بزرگانی مانند مرحوم محمدعلی کشاورز و حمیده خیره آبادی تجربه خیلی خوبی برای این بازیگر جوان بود.

 

سریال کهنه سوار بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و ابراهیمی که نقش اصلی این مجموعه را برعهده داشت خوش درخشید. او غیر از این سریال در چند فیلم کوتاه که برای شبکه جام جم تولید شد نیز بازی کرد و قرار بود نقش تازه ای را در سریال همسفر به عهده بگیرد که قبل از آن درگذشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.