2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جنایت هولناک بعد از تصادف جزئی

جنایت هولناک بعد از تصادف جزئی

مردان مسلح بعد از این تصادف سرنشینان خودروی مقابل را به گلوله بستند و یک نفر از آنها را کشتند.

دوات آنلاین -پلیس در تعقیب سرنشینان یک خودروی سایناست که لحظاتی بعد از تصادف جزئی با یک خودروی رانا، سرنشینان آن را در اتوبان به‌رگبار بسته و دست به جنایتی هولناک زده‌اند.

 

به ‌نوشته روزنامه همشهری، سحرگاه دیروز 4دوست که سوار بر خودروی رانا در اتوبان تندگویان در حال حرکت بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند. در جریان این تیراندازی یک نفر با شلیک گلوله کشته و یک نفر نیز زخمی شد. گزارش این حادثه به قاضی مصطفی واحدی بازپرس جنایی تهران اعلام و بررسی‌ها درباره علت این تیراندازی آغاز شد.

 

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند 12گلوله به‌خودروی رانا شلیک شده که راننده و یک نفر دیگر سالم هستند و هیچ آسیبی ندیده‌اند اما 2سرنشین دیگر بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که یکی از آنها که پسری 26ساله بود نیز جانش را از دست داد.

 

شاهد جنایت چه گفت

کارآگاهان برای کشف اسرار این حادثه تیراندازی به تحقیق از 2نفری پرداختند که آسیبی ندیده بودند. یکی از آنها گفت: من و دوستانم عصر پنجشنبه سوار ماشین شدیم و برای تفریح بیرون رفتیم. تا صبح با هم بودیم و بعد رفتیم کله‌پاچه بخوریم. در اتوبان تندگویان در حرکت بودیم که با یک خودروی ساینا سپر به سپر شدیم و همین مسئله آغاز یک درگیری شد.

 

وی ادامه داد: بر سر این تصادف جزئی، بین ما و سرنشینان ساینا مشاجره به‌وجود آمد که در نهایت تمام شد و همه سوار ماشین شدیم و ما به راه‌مان ادامه دادیم. اما سرنشینان ساینا ما را تعقیب کردند و وقتی به نزدیکی ما رسیدند ناگهان متوجه شدیم که مسلح هستند. آنها شروع به تیراندازی کردند که 2نفر از ما گلوله خوردیم و آنها فرار کردند.

 

با اظهارات این فرد، تحقیقات برای بازداشت قاتلان مسلح آغاز شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.