2024/10/24
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ آبان
پیشنهادات ما
بیوگرافی پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

بیوگرافی پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

پریا مجللی بازیگر جوانی است که در سریال خسوف نقش سمیرا را عهده دار شده است. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -سریال خسوف یک ویژگی بزرگ و مهم دارد و آن هم کمک گرفتن از بازیگران جوانی است که از شهرت زیادی برخوردار نیستند. پریا مجللی یکی از این بازیگران است که نقش سمیرا را در این مجموعه شبکه نمایش خانگی بازی کرده است.

پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

پریا مجللی؛ بازیگری از جنس تئاتر

پریا مجللی بازیگر جوان دهه هفتادی است که اگرچه شاید نام او را در سینما و تلویوزیون نشنیده باشیم اما در تئاتر تجارب خوبی دارد و روی صحنه نشان داده از هنر و فن بازیگری بسیار می داند و در این کار توانا است.

 

او که در موسسه کارنامه نیز دوره بازیگری را گذرانده بعد از چندین تجربه موفق تئاتری جلوی دوربین رفته است. البته مجللی غیر از بازیگری نسبت به موضوعات اجتماعی نیز حساس است و این را می توان از صفحه اش در اینستاگرام به خوبی متوجه شد. علاوه بر این او گاه دلنوشته هایی نیز منتشر می کند که بسیار عمیق و خواندنی است. در یک نمونه او نوشته است: شهامت از آن آنان است که یک روز صبح خودشان را در آینه نگاه می کنند و روشن و صریح این عبارت را به خودشان می گویند، فقط به خودشان:

"آیا من حق اشتباه کردن دارم؟"

فقط همین چند واژه... شهامت نگاه کردن به زندگی خود از روبرو، و هیچ هماهنگی و سازگاری در آن ندیدن. شهامت همه چیز را شکستن، همه چیز را زیر و رو کردن... به خاطر خودخواهی؟ خودخواهی محض؟

البته که نه، نه به خاطر خودخواهی...پس چه؟ غریزه بقا؟ میل به زنده ماندن؟ روشن بینی؟ ترس از مرگ؟

شهامت با خود روبرو شدن. دست کم یک بار در زندگی. روبرو با خود. تنها خود، همین. "حق اشتباه" ترکیب بسیار کوچکی از واژه هاست، بخش کوچکی از یک جمله.

اما چه کسی این حق را به تو خواهد داد؟

چه کسی جز خودت؟

پریا مجللی بازیگر نقش سمیرا در سریال خسوف

بازی در نقش سمیرا در سریال خسوف

مازیار میری، کارگردان و همایون اسعدیان، تهیه کننده سریال خسوف با انتخاب بازیگران جوان برای مجموعه ای که در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود به نوعی ریسک کرده اند. تاکنون در این سریال ها از ستاره ها و بازیگران نام آشنا استفاده می شد اما این کارگردان و تهیه کنند باسابقه و کاربلد در خسوف نشان دادند نباید از تجربه های تازه بیمناک بود. همین نگرش مثبت و سازنده سبب شد فرصت برای چهره های تزازه فراهم شود. پریا مجللی در واقع استعداد تازه کشف شده ای است که در خسوف نقش سمرا را بازی می کند و به نظر می رسد از این به بعد او را بیشتر خواهیم دید.

12jav.net

 

پیشنهادات ما
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.