2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال تحت نظر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال تحت نظر چند قسمت است + ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

اگر قصد دارید سریال تحت نظر را دنبال کنید می توانید اطلاعات اولیه درباره این مجموعه آلمانی را در این مطلب مطالعه کنید.

دوات آنلاین -سریال تحت نظر مجموعه ای جذاب و هیجان انگیز و ساخت کشور آلمان است که شبکه تماشا تصمیم گرفته آن را روانه آنتن کند. این مجموعه اولین بار از شبکه 4 پخش شده بود.

عکسی از سریال تحت نظر

خلاصه داستان سریال تحت نظر

داستان سریال تحت نظر درباره فردی به نام لوکاس فرانکی است که قربانی یک حمله سایبری جرم و جنایت شده است. تمام پروفایل‌ها و اطلاعات شخصی او در وب و رسانه‌های اجتماعی هک شده و او در کشورهای اکو متهم به تروریست بودن شده است. لوکاس در تلاش است تا بی‌گناهی خود را ثابت کند و بفهمد چه کسی پشت این حملات سایبری است. در نهایت پی می‌برد که این جنایت در بیش از ۲۰۰ کشور جهان در حال وقوع است و …

عکسی از سریال تحت نظر

تعداد قسمت های سریال تحت نظر

این سریال آلمانی محصول سال 2017 است که در دو فصل ساخته شه و هر فصل آن 6 قسمت دارد. یعنی در مجموع تحت نظر 12 قسمت است.

عکسی از سریال تحت نظر

ساعت پخش و تکرار از شبکه تماشا

سریال تحت نظر هر روز در ساعت های 5 بعد ازظهر، 11 شب، 5 بامداد و 11 صبح از شبکه تماشا پخش و تکرار می شود و می توانید برای دیدن آن برنامه ریزی کنید.

 

بازیگران سریال تحت نظر

در این سریال بازیگرانی چون ماتیاس شوایگهوفر، الکساندرا ماریا لارا، کاترین استریبک، آلِکساندر یووانوویچ، تام بک، مایکل لندز، لویز بار، الکساندر رادسون، جسیکا شوارتس، دنیس لیونز، کارولین هرفورت، لوسی آرون، لوئیس هوفمان و… به ایفای نقش پرداخته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.