2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال های شمعدونی، بوتیمار و چوب خط از شبکه تماشا

ساعت پخش و تکرار سریال های شمعدونی، بوتیمار و چوب خط از شبکه تماشا

شبکه تماشا سه سریال طنز چوب خط، شمعدونی و بوتیمار را در جدول پخش خود قرار داده است.

دوات آنلاین -اگر از علاقه مندان به سریال های طنز هستید شبکه تماشا را این روزها دنبال کنید. این شبکه سه سریال شمعدونی، چوب خط و بوتیمار را بازپخش می کند.

ساعت پخش و تکرار سریال شمعدونی از شبکه تماشا کی است

ساعت پخش و تکرار سریال شمعدونی

سریال شمعدونی از ساخته های خوب سروش صحت است که بارها از شبکه های مختلف پخش شده اما این مجموعه طنز آنقدر جذاب هست که یک بار دیگر به تماشا آن بنشینیم.

 

شمعدونی تولید سال 1394 است و در 50 قسمت ساخته شده است. هر قسمت این سریال حدود 40 دقیقه است.

 

اگر قصد دارید سریال شمعدونی را از شبکه تماشا دنبال کنید می توانید برای ساعت 8 شب برنامه ریزی کنید. ساعت های 2 بامداد، 8 صبح و 2 ظهر نیز زمان تکرار این مجموعه است.

سریال بوتیمار چه ساعتی از شبکه تماشا پخش و تکرار می شود

سریال بوتیمار در شبکه تماشا

سریال بوتیمار از جمله مجموعه های طنزی است که در آن شاهد همکاری مرجانه گلچیی و حمید لولایی هستیم. ضمن این که علی صبوری نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. بیشتر این مجموعه در شمال فیلمبرداری شده است.

 

سریال بوتیمار در 20 قسمت ساخته و به تازگی از شبکه سه پخش شده بود و اکنون شبکه تماشا دوباره آن را روانه آنتن می کند. ساعت 9 شب زمانی است که شما می توانید شاهد این مجموعه کمدی باشد. ساعت های 3 بامداد، 9 صبح و 3 بعد از ظهر نیز زمان تکرار این سریال ها است.

سریال چوب خط هر هروز از شبکه تماشا پخش می شود

سریال چوب خط چه ساعتی پخش می شود

سریال چوب خط یکی دیگر از مجموعه های کمدی است که شبکه تماشا آن را در جدول پخش خود قرار داده است. در این سریال فرخ فرخنده که از طرف کارخانه محل کارش به کره سفر کرده تا در یک دوره آموزشی شرکت کند بعد از بازگشت دچار مشکلات زیادی می شود. خانه اش را پلمب می کنند. از کارخانه اخراج می شود و ...

 

این مجموعه کمدی در 13 قسمت ساخته شده است و شبکه تماشا هر روز آن را ساعت 6 عصر پخش می کند البته این مجموعه تکرار ندارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.