2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تمیز کردن کابینت ام دی اف براق، روش ها و مواد لازم

تمیز کردن کابینت ام دی اف براق، روش ها و مواد لازم

کابینت ام دی اف براق را با چه موادی می توانیم تمیز کنیم و شیوه و ترفند این کار چگونه است؟

دوات آنلاین -کابیت های ام دی اف براق، خیلی شیک و زیبا است و به آشپزخانه جلوه ای خاص می دهد اما تمیز کردن آن کمی مشکل است و نمی توان به هر ماده و مایعی آن را پاک کرد، مخصوصا اگر چرب شده باشد. بهترین راه برای تمیزی این نوع کابینت های براق چیست؟

 

سرکه برای براق کردن ام دی اف

ایرنا زندگی نوشت: برای براق کردن کابینت ام دی اف از ترکیب ساده آب و سرکه استفاده کنید.سرکه به درخشش کابینت سفید کمک می‌کند.

 

برای این کار آب و سرکه را با هم ترکیب نمایید سپس یک دستمال نخی را به این ترکیب آغشته نموده و سطح کابینت را با این دستمال تمیز و سپس آن را با یک دستمال تمیز، خشک کنید. دقت کنید این روش فقط برای کابینت سفید کاربرد دارد.

برای تمیز کردن کابینت ام دی اف از چه موادی استفاده کنیم

تمیز کردن کابیت ام دی اف با جوش شیرین

برای پاک کردن لکه چربی کابینت از جوش شیرین کمک بگیرید. برای این کار مقداری جوش شیرین را با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا یک خمیر جوش شیرین حاصل شود.

 

بیشتر بخوانید: بوی بد یخچال را چطور از بین ببریم

 

روی لکه کابینت این خمیر را قرار دهید و پس از خشک شدن خمیر آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید. سپس رد رطوبت را با یک دستمال خشک کنید.

کابینت ام دی اف براق را چگونه تمیز کنیم

تمیز کردن کابینت با مایع ظرفشویی و آب

مراقب باشید که برای در تمیز کردن کابینت‌های ام دی اف از مواد شوینده مانند وایتکس، مواد شوینده الکل دار استفاده نکنید. برای تمیز کردن دوده از روی کابینت ام دی اف براق، از ترکیب مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید.

 

در همین زمینه: سریع‌ترین روش نظافت تمیز کردن مبل و فرش

 

با یک اسفنج آغشته به ترکیب مایع ظرفشویی و آب که آن را کامل آبگیری کنید، سطح کابینت را تمیز کنید و سپس با یک دستمال نخی مرطوب کابینت را تمیز و خشک کنید. شما باید سریع کابینت را خشک نمایید تا رد رطوبت باقی نماند.

 

از دستمال مرطوب استفاده کنید

اگر روی کابینت شما چرب نیست لازم نیست که از ترکیب مایع ظرفشویی و آب یا دیگر مواد شوینده استفاده نمایید بلکه می توانید گرد و خاک را از روی کابینت ام دی اف با یک دستمال نخی کمی مرطوب تمیز کنید، سپس با یک دستمال نرم آن را خشک کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
قالیشویی امین اوغلو 1401/12/13
مطب فوق بسیار آموزنده بود. میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر به قالیشویی امین اوغلو هم مراجعه کنید.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.