2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
جنسینگ اصل را از کجا بخریم

جنسینگ اصل را از کجا بخریم

اگر قصد دارید جنسینگ اصل بخرید این مطلب به شما کمک می کند. همچنین می توانید درباره خواص این گیاه نیز بیشتر بخوانید.

دوات آنلاین -جنسینگ به گیاه جوانی مشهور است. دلیل آن را هم حتما می دانید این گیاه دارای آنتی اکسیدان، انرژی بخش است و به سلامت بدن کمک زیادی می کند. ضمن این که برای رفع چین و چروک های پوست نیز از آن استفاده می کنند اما جنسینگ اصل را از کجا بخریم؟

جنسینگ اصل را از چه فروشگاهی به صورت اینترنتی تهیه کنیم

خرید اینترنتی جنسینگ اصل

برای پیدا کردن جنسینگ اصل لازم نیست زیاد به زحمت بیفتید و مغازه ها را یکی بعد از دیگری جست و جو کنید. می توانید این کار را به صورت اینترنتی وآنلاین انجام بدهید و این گیاه را به اشکال مختلف از فروشگاه با سلام بخرید. این فروشگاه معتبر است و اجناسی که می فروشد  ضمانت اصل بودن دارد. همین هم خیال را راحت می کند. پرداخت از درگاه امن و 7 روز ضمانت بازگشت پ.ل از دیگر مواردی است که باعث می شود بتوانیم با خیال راحت کالای خود را از اینجا تهیه کنیم. می توانید از طریق لینک زیر وارد بخش فروش جنسینگ شوید و سفارش خود را ثبت کنید البته برای خرید نیاز به ثبت نام دارد که آن هم کاملا طبیعی است چون جنس فروخته شده باید به آدرسی که ثبت کرده اید ارسال شود. شما از هر شهری هم که باشید می توانید د راینجا سفارش بدهید و خیلی از غرفه های فروش جنسینگ ارسال رایگان دارند و بعضی نیز تخفیف در نظر گرفته اند.

 

کلیک کنید: سفارش آنلاین جنسینگ اصل (فروشگاه معتبر با سلام)

 

جنسینگ برای چی خوب است

گیاه جنسینگ از قدیم در طب استفاده می شد و چینی ها و کره ای از آن زیاد استفاده می کردند. این گیاه بیشتر در شرق آسیا و همچنین شمال آمریکا می روید و حتی سرخپوستان نیز از آن استفاده می کردند.

 

بالا بردن قدرت جسمانی، مقابله با استرس، مقابله با پیری و عوارض آن، تقویت سیستم ایمنی بدن، تنظیم متابولیسم، رفع مشکلات خواب، بهبود مشكلات جنسی و تنظیم فشار خون و قند خون از جمله ویژگی هایی است که برای این گیاه نام برده می شود. البته یادتان باشد مصرف نادرست این گیاه مانند تمام گیاهان دارویی دیگر می تواند عارضه داشته باشد. سردرد و مشکلات گوارشی از جمله این عارضه ها است.

انواع مختلف جنسینگ را از کجا می توانیم به صورت آنلاین سفارش بدهیم و بخریم

انواع جنسینگ

یادتان باشد جینسنگ به ریشه‌های گوشتی ۱۱ گونه گیاه از خانواده آرالیاسیه گفته می‌شود و به دو نوع آمریکایی (Panax quinquefolius, L.) و آسیایی (P. Ginseng) تقسیم می‌شود.

 

مزه جنسینگ

جینسینگ در واقع یک نوع ریشه است که پوسته خارجی آن زرد رنگ و مزه اش هم کمی شیرین و البته گاهی تلخ است. وقتی این ریشه را از خاک بیرون می کشند، آب زیادی دارد و به همین دلیل آن را خشک می کنند تا زمان بیشتری بتوان آن را نگه داشت. جینسینگ را به صورت جوشانده، عصاره یا اسانس مصرف می‌کنند و گاهی آن را پودر می کند و درون کپسول می‌ریزند. باز هم یادتان باشد هرگز در مصرف این گیاه و تمام گیاهان دارویی زیاده روی نکنید و بدانید بهترین کار مشورت با متخصص است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.