2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل مرد طلافروش با شلیک گلوله

قتل مرد طلافروش با شلیک گلوله

قاتلان بعد از به صدا درآمدن آژیر مغازه بدون انجام سرقت فرار کردند.

دوات آنلاین -صدای آژیری که از مغازه طلافروشی در شهرستان سردشت به گوش می‌رسید از یک حادثه هولناک حکایت داشت. حادثه‌ای که قربانی آن مرد طلافروش بود.

 

به نوشته روزنامه همشهری شامگاه سه‌شنبه رهگذرانی که از چهارراه پست شهرستان سردشت در آذربایجان‌غربی می‌گذشتند، صدای آژیری را شنیدند که لحظاتی خیابان را پر کرد و پس از آن خاموش شد. صدا از طلافروشی شایان در همان حوالی به گوش می‌رسید. همسایه‌های کنجکاو وقتی خود را به مغازه رساندند با پیکر غرق خون صاحب مغازه روبه‌رو شدند. او بر اثر اصابت گلوله‌ای که به پیشانی‌اش برخورد کرده بود روی زمین افتاده و جانش را از دست داده بود.

 

به‌دنبال این حادثه، ماجرا به پلیس گزارش شد. دقایقی بعد تیم‌های عملیاتی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

 

سرهنگ موسی بهاری، فرمانده انتظامی سردشت گفت: با حضور مأموران مشخص شد که طلافروش توسط سارقان از ناحیه سر با استفاده از اسلحه کمری مورد هدف قرار گرفته و در داخل مغازه به قتل رسیده است.

 

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند شماره پلاک خودروی قاتلان را توسط دوربین‌های مداربسته شناسایی کنند و تلاش برای دستگیری این افراد و تحقیقات بیشتر ادامه دارد.

 

سرهنگ بهاری اضافه کرد: براساس تحقیقات به عمل آمده هیچ سرقتی در این حادثه انجام نگرفته است.

 

براساس این گزارش تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان جنایت در حالی ادامه دارد که هنوز مشخص نیست آنها به قصد کشتن صاحب طلافروشی وارد مغازه شده‌اند یا اینکه پس از به صدا درآمدن آژیر خطر طلافروشی اقدام به قتل مرد طلافروش کرده و بدون انجام سرقت، متواری شده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.