2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی امین ایمانی بازیگر نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته

بیوگرافی امین ایمانی بازیگر نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته

امین ایمانی که در سریال سقوط یک فرشته نقش شیطان را بازی کرده یک بازیگر منحصر به فرد است. دلیل آن را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -امین ایمانی بازیگر است اما این تمام توصیف شغلی او نیست زیرا این هنرمند در واقع خلبان است و همین هم او را منحصر به فرد کرده است. با بیوگرافی این هنرمند که در سریال سقوط یک فرشته نقش شیطان را بازی کرده است آشنا شوید.

 امین ایمانی بازیگر نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته

علاقه امین ایمانی به بازیگری

امین ایمانی از بازیگران دهه شصتی سینما و تلویزیون است. پدر او خلبان بود و خودش هم به این واسطه به پرواز علاقه مند شد و برای تحصیل در این رشته به خارج از کشور رفت. او در کنار تحصیل در این رشته در دوره های بازیگری نیز آموزش دید و وقتی به ایران بازگشت هم خلبان بود و هم بازیگر.

 

ایمانی در سال 1383 در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاء الدین دری بازی کرد. در واقع نقش اسفندیار سهرابی مسئول تلگرافخانه و منشی فرمانداری در سریال کلاه پهلوی اولین نقش ایمانی بود.

 امین ایمانی بازیگر نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته

بازی در نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته

نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته کار بعدی امین ایمانی بود و او که با این مجموعه خیلی خوب دیده و شناخته شد بعد از آن در سریال 45 قسمتی زمانی برای عاشقی به کارگردانی محمدحسین لطیفی بازی کرد. در این مجموعه حاج مرتضی  بازاری خوشنام و اهل خدای است که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به حال و هوا سال‌های خوش گذشته خود، بازگردد.

 

ایمانی همچنین در سریال تلاطم نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 امین ایمانی بازیگر نقش شیطان در سریال سقوط یک فرشته

فیلم های امین ایمانی

امین ایمانی در دو فیلم نیز بازی کرده است. یکی از آنها که تولید سال 1394 است هنگامه نام دارد. هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد... این فیلم را امیر داسارگر ساخته و ایمانی در آن با سوگل طهماسبی و فریبا طالبی هم بازی بود.

 

این بازیگر در سال 95 نیز در فیلم حکم تیر به کارگردانی رحیم بهبودی فر بازی کرد. این فیلم داستان زندگی دو برادر با نام‌های اسی و ابی را روایت می‌کند که با تنها خواهرشان در یک خانه بسیار محقر و کوچک در پایین شهر زندگی می‌کنند. در طول داستان اتفاقی برای اسی رخ می‌دهد که سرنوشت اصلی او را تغییر داده و با افراد مختلفی آشنا می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.