2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی خاطره اسدی بازیگر نقش سارا در سریال سقوط یک فرشته

بیوگرافی خاطره اسدی بازیگر نقش سارا در سریال سقوط یک فرشته

خاطره اسدی در سریال سقوط یک فرشته نقش سارا را بازی کرد که خیلی مورد توجه قرار گرفت. زندگینامه او را بخوانید.

دوات آنلاین -خاطره اسدی بازیگر نام آشنایی است که بیشتر در سینما فعال بوده و در تلویزیون نیز در سریال سقوط یک فرشته نقش سارا را بازی کرده است. بیوگرافی او در ادامه آمده است.

خاطره اسدی بازیگر نقش سارا در سریال سقوط یک فرشته

خاطره اسدی در آغاز راه بازیگری

خاطره اسید که روز 7 مهر 1362 به دنیا آمده در دانشگاه آزاد در رشته بازیگری درس خوانده و در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما نیز دوره دیده است. او بازیگری را با فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به صورت حرفه ای آغاز کرد. او درباره این بازی در این ساخته رسول صدرعاملی گفته: اگر آقای صدرعاملی برای فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا نابازیگر نمی‌ خواست و هانیه توسلی من را در دانشگاه نمی‌ دید، شاید هنوز وارد سینما نشده بودم.

 

فیلم تقاطع تولید سال 1384 کار بعدی اسدی است. در این ساخته داود ابوالحسنی دکتر مینو رحمانی متخصص زنان و زایمان، شوهرش مرده است و در حالی که قصد دارد با داریوش ازدواج کند، نگران تنها فرزندش امیر است. از سوی دیگر امیر بیشتر اوقات خود را با پدرام که یکی از دوستان هم دوره دانشگاهی اش است می گذراند. در یکی از روزها، پدرام که فرد مرفهی است به اتفاق امیر برای خوشگذرانی و شب نشینی از خانه خارج می شوند، اما در مسیر به دلیل سرعت غیرمجاز پدرام، اتومبیل دیگری دچار حادثه شده و منجر به مرگ دو نفر به نام بهناز و مهسا می شود. در تقاطع، حول و حوش دکتر مینو رحمانی، امیر، بهناز و مهسا آدم های دیگری حضور دارند که به نوعی با تقاطعی بزرگ در زندگی رو به رو شده اند و تقاطع حوادث، زندگی آدم های بسیاری را تغییر می دهد.

خاطره اسدی بازیگر نقش سارا در سریال سقوط یک فرشته

حضور جدی خاطره اسدی در سینما

اسدی در این سال ها در فیلم های زیادی بازی کرده و در سینما حضور جدی و موثری داشته است. فیلم های ستایش، عطر داغ، نقطه کور، خشکسالی و دروغ، سر به مهر، بشارت به یک شهروند هزاره سوم،  578 روز انتظار، دوشنبه عزیز، برف روی شیروانی داغ، آخرین سرقت، هفت دقیقه تا پاییز، شبانه روز و  شیرین از فیلم های دیگری است که این هنرمند در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

 

آخرین فیلمی که خاطره اسدی در سینما بازی کرده عطر داغ نام دارد و تولید سال 1396 است. این فیلم به کارگردانی علی ابراهیمی روایت دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود، شبی را بیرون از خانه سپری کند؛ این موضوع او را با چالشی عجیب و معمایی روبرو می کند...

خاطره اسدی بازیگر نقش سارا در سریال سقوط یک فرشته

بازی در نقش سارا در سریال سقوط یک فرشته

خاطره اسدی قبل از این که در سریال سقوط یک فرشته بازی کند در سریال نوعروس که بیژن میرباقری آن را در سال 1381 کارگردانی کرده، حضور داشت. داستان اصلی سریال نوعروس که درباره ازدواج محمود با شیدا (دخترخانم میرطرق) است به چالش‌های پیش روی نسل جوان در مواجهه با خواسته‌های نسل جوان درباره آنان می‌پردازد. خانم میرطرق، سال‌ها قبل در دفترخانه کوهساری توسط فرد دیگری به عقد مردی به اسم نیک نژاد درآمده؛ اما گول خورده ‌است.

 

نقش سارا در سریال سقوط یک فرشته دومین نقش تلویزیونی خاطره اسدی است و البته او بعد از آن دیگر در تلویزیون بازی نکرده است. البته این بازیگر در سریال های نمایش خانگی حضور داشته و در فصل اول و دوم سریال ممنوعه و همچنین سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان به ایفای نقش پرداخته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.