2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

بیوگرافی شیدا خلیق بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

شیدا خلیق بازیگر جوانی است که کارنامه هنری پرباری دارد. او در سریال هم سایه نقش الهام را بازی کرده است. بیوگرافی این بانوی هنرمند را در اینجا بخوانید.

دوات آنلاین -شیدا خلیق بعد از بازی در فیلم ها و سریال های متعدد این بار در سریال هم سایه نقش الهام را عهده دار است. با بیوگرافی این بازیگر که تاکنون فیلم ها و سریال های موفقی داشته است، بیشتر آشنا شوید.

 شیدا خلیق بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

بازیگری شیدا خلیق از کودکی

شیدا خلیق که متولد سال 1372 است بازیگری را از 8 سالگی با رفتن روی صحنه تئاتر شروع کرد. او فرزند ناهید مسلمی، بازیگر پیشکسوت است و راه مادرش را پی گرفت.

 

خلیق در دانشگاه سینما و تئاتر در رشته طراحی صحنه درس خواند و بازیگری را به صورت حرفه ای از سال 1388 با فیلم یه حبه قند شروع کرد. این فیلم به کارگردانی رضامیرکریمی بسیار دیده شد و تجربه مهمی برای شیدا خلیق بود. او در همان سال در فیلم دختران ساخته قاسم جعفری نیز حضور یافت. این فیلم  داستان سرگشتگی و روزمرگی سه دختر نوجوان و در آستانه بلوغ به نام های یاسی، مانلی و شوکا را تصویر می کند.

 شیدا خلیق بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

فیلم های سینمایی شیدا خلیق

خلیق در این سال ها در سینما فعالیت موثری داشته است. بوسیدن روی ماه، چند روز بیشتر، چهل و هفت، هفت و نیم و هرماس از تجارب سینمایی این هنرمند است.

 

او همچنین در سال 1400 در فیلم گنجشک به ایفای نقش پرداخت. این فیلم را سهیل کریمی کارگردانی کرده و داستان آن درباره یک زوج جوان است که از مدتی قبل جدا از یکدیگر زندگی می کنند، اما هیچکس از این ماجرا اطلاع ندارد.

 شیدا خلیق بازیگر نقش الهام در سریال هم سایه

بازی در نقش الهام در سریال هم سایه

الهام در سریال هم سایه برادر شخصیت اصلی این مجموعه به نام حافظ است که نقش او را امیراحمد قزوینی بازی می کند.  

 

شیدا خلیق قبل از هم سایه نیز در تلویزیون سابقه خوبی دارد. سریال های همه چیز آنجاست، چرخ و فلک، زعفرانی، هیات مدیره و زوج و فرد در کارنامه این بازیگر ثبت شده اند و همان طور که می بینید او هم در سریال های کمدی حضور داشته و هم در کارهای جدی به ایفای نقش پرداخته است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.