2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی جواد مولانیا بازیگر نقش روزبه در سریال هم سایه

بیوگرافی جواد مولانیا بازیگر نقش روزبه در سریال هم سایه

جواد مولانیا را قبلا به عنوان مجری دیده بودیم. او در سریال هم سایه نقش روزبه را برعهده دارد. زندگینامه او در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -جواد مولانیا در رشته های مختلف هنری فعالیت دارد و بازیگری بخشی از کارهایی است که انجام می دهد. او در سریال هم سایه نقش روزبه را بازی کرده است. با بیوگرافی این هنرمند آشنا شوید.

جواد مولانیا بازیگر نقش روزبه در سریال هم سایه

سابقه تئاتری جواد مولانیا

جواد مولانیا که متولد اسفند ۱۳۵۶ در شمیران است از قدیمی های تئاتر است. او هم به عنوان بازیگر و هم به عنوان کارگردان در نمایش های زیادی حضور داشته و در چندین تئاتر به کارگردانی محمد یعقوبی به ایفای نقش پرداخته است.

 

اقتباس از نمایشنامه های مطرح اروپایی یکی از تخصص های مولانیا است و در این زمینه تبحر است. مولانیا با تجربه ای که روی صحنه نمایش اندوخته بود در سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمید امینی نیز بازی کرد.

 

او غیر بازیگری و کارگردانی در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند و علاوه بر این نقاش چیره دستی نیز هست.

جواد مولانیا بازیگر نقش روزبه در سریال هم سایه

سابقه مجری گری جواد مولانیا

مولانیا سابقه ای طولانی در اجرای برنام های تلویزیونی دارد و برای شبکه های مختلف کار کرده است. او مدتی به عنوان مجری در شبکه همدان برنامه های مختلف را اجرا می کرد. علاوه بر این برای شبکه یک برنامه هایی مانند ترنم و یخ در بهشت را اجرا کرده است. در شبکه سه در مسابقه مردان آهنین حضور داشته و برنامه الفبای مهربونی را اجرا کرده و دو مسابقه را نیز بری شبکه های چهار و پنج اجرا کرده است اما مدتی است او را در تلویزیون ندیده ایم و او بیشتر سرگرم فعالیت در زمینه های دیگر بود.

جواد مولانیا بازیگر نقش روزبه در سریال هم سایه

بازی در نقش روزبه در سریال هم سایه

سریال هم سایه تجربه جدید مولانیا است. او در این باره به جام ‌جم می‌گوید: من نقش جوانی به نام روزبه را بازی می‌کنم که دوست صمیمی یکی از کاراکترهای اصلی داستان یعنی حافظ است. روزبه پزشکی است که در یک درمانگاه در جنوب تهران کار می‌کند و با حافظ رابطه صمیمانه‌ای دارد.

 

وی همچنین توضیح می‌دهد: روزبه تحت هر شرایطی کنار حافظ است و سعی دارد در مسائلی که برایش پیش‌آمده به او کمک و راهنمایی کند. از طرفی روزبه طنازی‌هایی هم دارد که در ارتباط با حافظ در بازی‌اش دیده می‌شود.

 

مولانیا درباره ویژگی‌های فیلمنامه این سریال هم بیان می‌کند: از بین پیشنهادهای بازی که به من می‌شود، همیشه دوست داشتم کاری را انجام بدهم که از خودم دور باشد و خودم را بازی نکنم. روزبه در این سریال هم تا حدودی از شخصیت من دور است و به همین دلیل دوست داشتم آن را بازی کنم. مضاف بر این‌که امیر احمد قزوینی که نقش حافظ را بازی می‌کند از دوستان خوب و قدیمی من است و دوست داشتم در کنارش باشم و سعی کردیم همان رفاقت را مقابل دوربین هم بیاوریم تا برای مخاطبان این شخصیت‌ها و روابط‌شان باورپذیر باشد.

 

وی درباره پیش‌بینی‌اش از استقبال مخاطب هم در زمان پخش می‌گوید: من فکر می‌کنم آنچه اتفاق می‌افتد این تفاوت و نزدیک‌شدن دو فرهنگ افراد فرودست جامعه و افراد متول جامعه است. بنابراین چالشی که در این بین ایجاد می‌شود به نظرم برای مخاطبان جذاب خواهدبود. از طرفی حافظ، پزشکی است که شاید مشابهش را کمتر در سریال‌ها دیده‌باشیم. می‌خواهم بگویم پزشک در این سریال تیپ نیست، شخصیت است و اصلا شبیه پزشک‌هایی نیست که در سریال‌ها دیده‌اید.

 

مولانیا در پایان نیز درباره تعامل با کارگردان هم عنوان می‌کند: بسیار تعامل خوبی با هم داریم و آقای غضنفری بسیار مهربان است و رفتارش با بازیگران و عوامل بسیار دوستانه و محترمانه است. به همین دلیل انرژی خوبی که در پشت صحنه وجود دارد باعث می‌شود خروجی کار خوب باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.