2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آیا فصل دوم سریال هم سایه ساخته می شود

آیا فصل دوم سریال هم سایه ساخته می شود

سریال هم سایه در همین فصل اول به پایان می رسد یا عوامل آن در تدارک ادامه دادن این مجموعه هستند؟

دوات آنلاین -مدتی است وقتی سریالی مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد این سوال پیش می آید که آیا فصل بعدی آن ساخته می شود یا خیر؟ این پرسش درباره سریال هم سایه نیز مطرح است.

 

ریسک ساخت فصل دوم

ساختن فصل دوم سریال های پرمخاطب کاری پرریسک است. خیلی از این مجموعه ها در فصل های بعدی نتوانسته اند موفقیت قبلی خود را تکرار کنند. نداشتن داستان جذاب یکی از دلایل عمده این اتفاق است. از سویی گاه شاهد هستیم که نمی شود گروه قلبی را دوباره دور هم جمع کرد. تغییر بازیگران، کارگردان، نویسنده یا سایر عوامل اصلی می تواند ریسک ساخت فصل های بعدی را بالا ببرد.

 

البته برخی سریال ها هم در دنباله دار شدن موفق عمل کرده اند. نمونه بارز این مجموعه ها در ژانر کمدی سریال های پایتخت و نون-خ هستند و در گونه درام نیز می توان به سریال های ستایش، بچه مهندس و از سرنوشت اشاره کرد.

 

سریال هم سایه نیز با روایت داستانی عاشقانه و جذاب توانسته مخاطبان را درگیر خود کند. این بار از عشقی صحبت شده که اگر چه در بطن جامعه وجود دارد اما کمتر آن را در قاب تلویزیون دیده بودیم و همین باعث جذابیت بیشتر این مجموعه شد.

عکسی از سریال هم سایه

فصل 2 سریال هم سایه؛ فعلا نه

علی پورکیانی، تهیه کننده سریال هم سایه به جام جم گفته است: این سریال در ۳۴تا ۳۵ قسمت طراحی شده ‌است. فعلا تصمیمی درباره ادامه سریال در فصل‌های بعدی نداریم. باید منتظر بمانیم سریال پخش شود و بعد اگر شبکه تصمیم به ادامه آن داشت در این باره صحبت می‌کنیم اما درباره استقبال مخاطب از سریال هیچ نظری ندارم، چون مخاطب تلویزیون غیرقابل پیش‌بینی است. بنابراین اصلا نمی‌توان گفت سریال مورد توجه مخاطبان قرار خواهدگرفت یا نه اما با توجه به خشونتی که در اغلب سریال‌های نمایش خانگی هست، فکر می‌کنم مخاطب نیاز به تماشای یک سریال لطیف عاشقانه دارد. بنابراین امیدوارم هم سایه را دوست داشته‌باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.