2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آیا فصل سوم سریال گاندو ساخته می شود

آیا فصل سوم سریال گاندو ساخته می شود

سریال گاندو بعد از دو فصل پربیننده اکنون این پرسش را در برابر مخاطبان قرار داده که آیا باید منتظر فصل سوم باشند؟

دوات آنلاین -سریال گاندو هم در فصل اول و هم در فصل دوم پربیننده شد البته در این مدت از حواشی نیز به دور نبود و مخصوصا درباره فصل دوم آن انتقادهایی مطرح شد اما در هر صورت طرفداران این مجموعه اکنون در انتظار هستند تا بدانند گاندو فصل سوم هم خواهد داشت یا خیر؟

عکسی از سریال گاندو

سریال گاندو با شروعی متفاوت

فصل اول سریال گاندو درباره یک پرونده واقعی بود، پرونده ای امنیتی که به یک روزنامه نگار آمریکایی- ایرانی به نام جیسون رضاییان اشاره داشت و البته نام او در سریال مایکل هاشمیان بود. گاندو خیلی توفانی و خیره کننده شروع شد. وقتی پرواز هواپیماهای جنگنده را در یکی از سکانس های این سریال دیدیم که برای متوقف کردن یک هواپیمای مسافربری خارجی اقدام کرده بودند، فهمیدیم با سریالی خوش ساخت مواجه هستیم.

 

شخصیت ها در فصل اول سریال گاندو خیلی دقیق بررسی شده بودند و ما از نزدیک با تک تک آنها آشنا می شدیم. محمد با بازی وحید رهبانی در یک سو و مایکل با بازی پیام دهکردی در سوی دیگر قرار داشتند و هر دو کار خود را عالی انجام دادند.

 

در نهایت کار به فصل دوم کشید و این بار اوضاع به مرتبی قبل نبود. چند قسمت از سریال در نوروز پخش شد اما ناتمام ماند تا این که بار دیگر از اول روی آنتن رفت. این فصل هم توانست مخاطبان خود را جذب کند اما واکنش های سیاسی زیادی نیز داشت و انتقادها از آن زیاد شد.

عکسی از سریال گاندو

انتظار برای گاندو 3

به هر حال حالا باید دید فصل سوم سریال گاندو ساخته می شود یا نه. پیش از این و در همان زمان فصل اول برخی عوامل سریال گفته بودند این مجموعه تا چند فصل ادامه خواهد داشت و در هر فصل پرونده ای واقعی را روایت می کند اما در روزهای اخیر که فصل دوم تمام شده کسی به صراحت از ادامه یافتن آن صحبت نکرده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.