2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

فیلم: طرز تهیه دونات پیتزایی بدون فر

این فیلم از برنامه به خانه بر می گردیم دستور پخت دونات پیتزایی خوشمزه را به طور کامل توضیح داده است.

دوات آنلاین -دونات خانگی از جمله خوراکی های محبوب است و دونات پیتزایی نوعی فینگرفود است که همه از کوچک و بزرگ آن را می پسندند. طرز تهیه و دستور پخت این غذا را در فیلم بالا از برنامه به خانه بر می گردیم مشاهده کنید. یادتان باشد برای درست کردن این دونات به فر نیازی ندارید.

 

مواد لازم برای دونات پیتزایی

تخم مرغ ۱عدد

نمک 2 قاشق چایخوری

آرد ۳۵۰تا ۴۰۰ گرم

روغن مایع  یک چهارم پیمانه

شیر ولرم نصف پیمانه

آب ولرم یک چهارم پیمانه

آویشن، پودرسیر، زردچوبه، فلفل سیاه مقداری

شکر 1 قاشق سوپ خوری

پودرخمیرترش 7 گرم

بکینگ پودر 1 قاشق چایخوری

ژامبون رنده شده ۱۰۰ گرم

فلفل دلمه ای رنده شده  نصف پیمانه

پنیر پیتزا 1 پیمانه

روش درست کردن دونات پیتزایی چگونه است

دستور پخت دونات پیتزایی

خمیرترش را با شکر مخلوط کنید و روی سطح آب ولرم بپاشید هم بزنید و اجازه دهید عمل آید سپس درون یک ظرف تخم مرغ را به همراه ادویه ها، نمک، روغن و شیر مخلوط کنید.

 

بخوانید: طرز تهیه کوکو سیب‌زمینی مجلسی

 

خمیر ترش عمل آمده را به مواد اضافه کنید. پنیر پیتزا، ژامبون، فلفل دلمه ای را به مواد اضافه کرده هم بزنید، آرد و بکینگ پودر را به مواد اضافه کنید، خمیر را ورز دهید تا چسبندگی مواد از بین برود و در ظرف بگذارید.

 

روی آن را بپوشانید تا حدود ۱ساعت عمل آید سپس خمیر را پهن کرده به قطر نیم سانت کاتر گرد دونات بزنید و دوباره اجازه دهید دوناتها ۱۵ دقیقه استراحت کنند در زمان استراحت روی دوناتها را بپوشانید پس از استراحت دونات ها را درون روغن سرخ کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.